عصر بازار

دلار دولتی ۳ هزار تومان شد

اتفاق‌های جدید و آرام ارزی امروز

عصر اعتبار- دلار آمریکا بعد از مدت‌ها به انتظارها پایان داد و ارزش بیش از سه هزار تومان را برای خود انتخاب کرد و این در حالی است که لیر سوریه نیز سنت‌شکنی کرده است.

اتفاق‌های جدید و آرام ارزی امروز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، در  معاملات بین بانکی بعد از مدت‌ها دلار آمریکا به انتظارها پایان داد و ارزش بیش از سه هزار تومان را برای خود انتخاب کرد، ارزشی که تمام کارشناسان بر این باور هستند نوید بخش ارز تک نرخی در اقتصاد ایران خواهد بود.

    دلار آمریکا در حالی ارزش سه هزار تومان را برای خود برگزیده که ارزش این ارز در بازار آزاد بیش از سه هزار و 600 تومان است و این در حالیست که نوبخت برای بودجه سال آینده نرخ این ارز را 2850 تومان اعلام کرده است.

    در کنار ارزش دلار 23 ارز با افزایش روند صعودی دلار را همراهی کرده‌اند که 13 ارز همچون یورو روند نزولی و تنها دو ارز بدون تغییر قیمت نسبت به ارزش‌های روز گذشته از سوی بانک مرکزی اعلام شده‌اند.

    نکته قابل توجه در کنار افزایش قیمت دلار به بیش از سه هزار تومان، سنت شکنی لیر سوریه بوده که بعد از مدت‌های طولانی تغییر قیمت را لحاظ کرده است.

     جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی