عصر بازار

دکتر شهیدزاده در همایش بسیجیان بانک کشاورزی:

بسیج یعنی پیشرو بودن در همه ی عرصه های اساسی زندگی

عصر اعتبار- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز پنجشنبه ۵ آذر در همایش سراسری بسیجیان بانک کشاورزی که به مناسبت هفته بسیج در مشهد مقدس برگزار شد ، بر اهمیت جایگاه فرهنگ و منش بسیجی در الگو سازی برای جوانان مسلمان جهان تاکید کرد.

بسیج یعنی پیشرو بودن در همه ی عرصه های اساسی زندگی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر شهید زاده خطاب به بسیجیان بانک کشاورزی گفت: بسیج با عملکرد خود و بسیجیان با ویژگی های تفکر درخشان خود نظر بسیاری از جوانان غیرتمند و خواهان عزت و استقلال و آزادی از سلطه بیگانگان را به خود جلب کردند.

    وی افزود: به ویژه در نقاطی چون فلسطین و لبنان که مستقیماً با خطرناک ترین دشمن جهان اسلام، رژیم صهیونیستی درگیر بودند ، رفتار و فداکاری بسیجیان، الگو و پرچمی برای دنیای اسلام شد .

    شهید زاده تصریح کرد:  تاسی بر الگوی بسیج برای آنان در جهان اسلام آبرو و پیروزی به ارمغان آورد و پیروزی حزب الله لبنان و تداوم انتفاضه فلسطین از رهگذر این الگو شدن به دست آمده است.

    وی افزود: اکنون که توفیق درک هفته ای دیگر از هفته های بسیج را پیدا کرده ایم شایسته است با نگاهی ویژه به بسیج، فرهنگ و تفکر بسیجی و جایگاه ویژه آن در نگاه بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر حکیم و فرزانه و سکاندار انقلاب ، برای فرهنگ سازی و استفاده بهینه از این الگوی موفق و موثر بیش از پیش تلاش کنیم .

    شهید زاده با بیان این مطلب که بسیج یک فرهنگ است، گفت:  اگر بخواهیم این فرهنگ را در یک جمله تعریف کنیم باید بگوییم بسیج یعنی پیشرو بودن در همه ی عرصه های اساسی زندگی.

    وی افزود: بسیجی کسی است که در هیچ یک از دسته‌بندی‌های مادی و متعارف قرار نمی‌گیرد و متعلق به حزب ، زمان، مکان،‌ طایفه، صنف خاص و یا هر دسته‌بندی دیگری نیست.

    وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بدون تردید اطاعت و فرمانبرداری آگاهانه در تفکر بسیجی جایگاه منحصر به فردی را به خود اختصاص می‌دهد زیرا در تفکر بسیجی عنایت نهایی برای انسان، کسب رضایت معبود است و چنین غایتی جز با فرمانبرداری مطلق از اوامر الهی که همانا عمل به تکلیف معین شده از سوی امام و ولی فقیه در زمان غیبت است، حاصل نمی‌شود.

    شهید زاده در پایان سخنان خود خطاب به بسیجیان بانک کشاورزی گفت:  چیزی که در امر بسیج خیلی باید مورد توجه قرار گیرد این است که انگیزه های دنیا طلبانه و پول پرستی، آفت بسیار بدی است لذا بر همه ما واجب است که  نگذاریم در بدنه اداره کنندگان بسیج، این آفت وارد بشود.

    این گزارش می افزاید : دکتر شهید زاده در ادامه سفر کاری خود به استان خراسان رضوی، از شعب احمدآباد ، مرکزی ، امام رضا(ع) و خسروی نو در شهر مشهد بازدید و با کارکنان این شعب دیدار و گفتگو کرد.

    شایان ذکر است مدیر عامل بانک کشاورزی روز گذشته نیز از شعب چناران و سروش مشهد  و کارخانه خوراک دام شرکت دردانه خراسان واقع در فاز دو شهرک صنعتی چناران بازدید و دو  شعبه دکتر حسابی و دکتر شریعتی در مشهد مقدس را افتتاح کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی