عصر بازار

اوراق بهادار بین‌المللی منتشر می‌شود

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: این بانک با مذاکراتی که با بانک های معتبر دنیا انجام داده، در پساتحریم اوراق بهادار در بازارهای بین‌المللی منتشر می‌کند.

اوراق بهادار بین‌المللی منتشر می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایسنا، علی صالح‌آبادی در "همایش تامین مالی توسعه شهری" با اعلام این مطلب افزود: تامین مالی توسعه شهری یک مسئولیت اجتماعی است و شرکت‌های تامین سرمایه نقش مهمی در انجام این مسئولیت برعهده دارند.

    وی با اعلام این مطلب که شرکت‌های تامین سرمایه زنجیره تکمیلی بانک‌ها هستند افزود: این شرکت‌ها بازوی تامین سرمایه برای بانک‌ها قلمداد شده و می‌توانند به ارتقای زیرساخت‌های شهری و بهبود خدمات این حوزه کمک کنند.

    وی تصریح کرد: توسعه اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه شهری مدرن ارتقا یافته و خدمات شهری بهبود یابد و این مقوله فقط مختص کلان‌شهرها نیست.

    صالح آبادی با ارجاع به تجربه ایجاد شرکت‌های تامین سرمایه در اواسط دهه 80 یادآور شد: در استفاده از منابع بخش خصوصی طبعا" سودآوری مطرح است و باید پروژه‌های سودآور را به مردم معرفی کنیم.

    وی با اشاره به تاثیر متقابل شرکت‌های تامین سرمایه و بانک‌ها و موضوعات حوزه شهری بر یکدیگر اذعان داشت: دست‌اندرکاران حوزه شهری می‌بایست با سازوکارها و ابزارهای تامین مالی جدید چون صکوک آشنا شوند.

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات بخش اقتصاد شهری را بخش عظیمی دانست که امکان مناسبی برای حضور در بازار سرمایه دارد و افزود: شرکت تامین سرمایه آرمان که با پشتوانه بانک توسعه صادرات و بانک شهر فعالیت می کند امکان مناسبی برای کمک به زیرساختهای شهری در اختیار دارد.

    صالح آبادی ادامه داد: یکی از تصمیمات شرکت تامین سرمایه آرمان افزایش حجم انتشار اوراق در بازار سرمایه است.

    همایش "تامین مالی توسعه شهری" با هدف ارتقای دانش و فرهنگ تامین مالی و تبیین انواع روش‌های آن در حوزه شهری و ارائه تجارب موفق کشور، چهارم آذرماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو