عصر بازار

مهندس راسخ :

درگاه واحد خدمات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شد

عصر اعتبار- مهندس راسخ معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:‌ درگاه واحد خدمات وزارت ICT راه‌اندازی شد تا از این طریق دسترسی به خدمات این حوزه تسهیل شود.

درگاه واحد خدمات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی تصریح کرد: با توجه به تکلیف وزارتخانه‌ها در راستای تحقق دولت الکترونیک، مبنی بر راه‌اندازی درگاه واحد ارائه خدمات، این درگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با امکان دسترسی به خدمات تمامی مجموعه‌های وابسته شامل؛ پست بانک ایران، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و و پژوهشگاه فضایی ایران، سازمان‌های فناوری اطلاعات ایران، تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سازمان فضایی ایران، شرکت‌های ارتباطات زیرساخت، پست و خدمات هوائی‌پیام و دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات راه‌اندازی شد.
    راسخ با بیان اینکه هدف از ایجاد این درگاه، امکان ارائه خدمات عینی و ملموس برای تمامی مخاطبان دراقصی نقاط کشور است افزود: این درگاه به آدرس www.ees.ict.gov.ir قابل دسترسی است.
    معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارداشت: در این پورتال امکان دسترسی به خدمات کلیه واحدهای وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تسهیل می‌شود.
    وی عنوان کرد: ‌دراین درگاه، زمینه طرح پیشنهادها، انتقادها و اسناد بالادستی و همچنین ارتباط با سازمان‌های خدمت دهنده، در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز دیده شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی