عصر بازار

سایپا تحویل خودروهای اقساطی را اغاز کرد

عصر اعتبار- معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت : با کامل شدن روند اداری و تامین مالی اسناد ارائه شده به بانک های عامل ، عملیات اجرایی تعهدات و تحویل خودرو به مشتریان از امروز اغاز شد.

سایپا تحویل خودروهای اقساطی را اغاز کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، رضا تقی زاده در گفتگوی با خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه ظرفیت تحویل حدود 3 هزار دستگاه خودرو در قالب وام 25 میلیونی را داریم ، افزود : فرایند اجرایی تحویل خودروها شامل صدور برگه (فاکتور) ، صدور سند ، صدور بیمه نامه و صدور پلاک اغاز شده است و نخستین محموله از خودروها با مدارک کامل حداکثر در 72 ساعت اینده تحویل مشتریان می شود.
    وی با بیان اینکه خودروهای تعهد شده را با سرعت تحویل مشتریان می دهیم ، گفت : پیش بینی های لازم برای تحویل خودرو انجام شده و تعداد زیادی از خودروها برای تحویل بموقع به نمایندگی های سایپا در سراسر کشور حمل شده است.
    تقی زاده همچنین از حدود 60 هزار پرونده اماده برای تحویل خودرو خبر داد و افزود : متناسب با تعداد پرونده هایی که بانک مرکزی تامین مالی کند، اقدام خواهیم کرد و برای مازاد سهمیه هم از طریق مذاکره با بانک مرکزی یا از محل منابع شرکت سایپا به مشتریان خودرو تحویل خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی