عصر بازار

در راستای هم فکری و دستیابی به اهداف؛

نشست های هم اندیشی مدیران و رؤسای شعب بیمه نوین برگزار می شود

عصر اعتبار- نشست های هم‌اندیشی بررسی راهکارهای تسهیل در فرآیندها، جذب و افزایش پرتفوی، دستیابی به بودجه ابلاغی با حضور مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه نوین برگزار می شود.

نشست های هم اندیشی مدیران و رؤسای شعب بیمه نوین برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدرضا تمجیدی؛ معاون امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی با اعلام این مطلب گفت: این جلسات با هدف هم افزایی و آگاهی از روش های اجرایی و سیاست های فروش بین ستاد و شعب به شکل گروه های متمرکز در راستای جذب پرتفوی و رفع چالش های موجود در پایان سال برگزار می شود.
    وی ادامه داد: در جلسات مشترک بین مدیران ستادی و رؤسای شعب، مسائلی همچون ارزیابی عملکرد شعب در هشت ماه نخست سال، روش های پیاده سازی دستورالعمل ها، ارزیابی و اجرای دقیق فرآیندهای کاری، دستیابی به شاخص های استانداردهای کیفیت و راهکارهای یکپارچه سازی سیاست های فروش مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
    تمجیدی ابراز امیدواری کرد: استفاده از نظرات و آگاهی از چالش های شعب و شبکه فروش طی این جلسات علاوه بر تقویت سطح مشارکت و ایجاد انگیزه، تنظیم کننده عملکرد شعب در راستای اهداف و استراتژی های تعیین شده در شرکت خواهد بود.
    این جلسات طی سه مرحله در ساختمان ستادی بیمه نوین برگزار می شود که تا کنون دو دوره از آن برگزار شده است و دوره سوم آن 15 و 16 آذر ماه برگزار می شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی