عصر بازار

با واگذاری بلوک ۱۵ درصدی

بانک صنعت و معدن از سهامداری سیمان مازندران خارج می‌شود

عصر اعتبار- بانک صنعت و معدن بلوک ۱۵ درصدی سهام شرکت سیمان مازندران را به قیمت ۱۷۳۰ تومان به ازای هر سهم واگذار می‌کند.

بانک صنعت و معدن از سهامداری سیمان مازندران خارج می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، بانک صنعت و معدن روز چهارشنبه 25 آذر ماه امسال بنا دارد بلوک 15.06 درصدی سیمان مازندران را از طریق بازار دوم بورس به قیمت پایه 17300 ریال واگذار کند.

    بر اساس این گزارش بانک صنعت و معدن با واگذاری بلوک 15.06 درصدی سیمان مازندارن برای همیشه از ترکیب سهامداری این شرکت کنار می‌رود.

    تعادا سهام قابل عرضه 41 میلیون و 274 هزار و 611 سهم معادل 15.06 درصد و به قیمت پایه 17300 ریال بطور یکجا و نقد و یا 30 درصد نقد و مابقی از طریق اقساط 6 ماهه طی مدت دو سال با نرخ 21 درصد از طریق بازار دوم بورس روی میز فروش می رود.

    حداکثر مهلت پرداخت حصه نقدی 9 روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده رقابت می باشد و کارگزاری خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که 3 درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقد و یا به صورت ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافتن کرده و به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز و یا به شرکت بورس ارایه کنند.

    قیمت بازاری هر سهم سیمان مازندران هم اکنون 15130 ریال دست به دست می شود و این در حالی است که روند معاملات این سهم با رکود و عدم تحرک خریداران مواجه است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی