عصر بازار

زائران حرم حسینی، میهمان بانک صادرات ایران

عصر اعتبار- ​بانک صادرات ایران در راستای انجام تکالیف اجتماعی نسبت به فراهم سازی امکانات رفاهی برای زائران کربلای معلا اقدام نمود.

زائران حرم حسینی، میهمان بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در پی حضور میلیونی زائران اباعبداله‌الحسین (ع) در مرز بین‌المللی مهران واقع در استان ایلام، این بانک با مهیا نمودن امکاناتی همچون استقرار دستگاههای خودپرداز در مرز مهران، بر پایی ایستگاه صلواتی در شعب، در نظرگرفتن مهمان سرا و... آماده پذیرای از زائران کربلا در ایام اربعین حسینی می باشد. بر این اساس زائران گرامی می توانند از خدمات دستگاههای خودپرداز سیار در مرز مهران که به صورت ٢٤ ساعت خدمات ارایه می دهند بهرمند گردند.
    این گزارش می افزاید بانک صادرات ایران در راستای تحقق رسالت‌های فرهنگی و اجتماعی خود برای دومین سال متوالی نسبت به فراهم سازی امکانات رفاهی اقدام نموده و علاوه بر امکانات یاد شده خدماتی همچون: توزیع وعده‌های غذایی در بین زوار، ارائه خدمات شارژ برقی موبایل و... نیز در اختیار مشتاقان و رهروان اهل بیت(ع) قرار می گیرد.
    شایان ذکر است بانک صادرات ایران به عنوان پیشگام عرصه خدمات رسانی در حوزه های اجتماعی در گذشته نیز در راستای مسئولیت های اجتماعی نسبت به ساخت ١٤ مدرسه و کتابخانه در اقصی نقاط میهن عزیزمان اقدام نموده و همچنین بانک یاد شده هرساله به عنوان حامی یار مهربان، انجام امور مالی و بانکی نمایشگاه بین الملل کتاب در تهران و شهرستان ها را عهده دار می شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی