عصر بازار

سود مشارکت سال ۹۳ بیمه عمر و سرمایه‌گذاری شرکت بیمه«ما» ۲۷.۵ درصد محقق شد

عصر اعتبار- بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه «ما» برای سومین سال متوالی بیش از ۲۷ درصد سود مشارکت را محقق ساخت.

سود مشارکت سال ۹۳ بیمه عمر و سرمایه‌گذاری شرکت بیمه«ما» ۲۷.۵ درصد محقق شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بیمه عمر و سرمایه گذاری (طرح جامع) این شرکت با ایجاد مزیت‌هایی همچون طرح تکمیلی بازنشستگان، پوشش حوادث و بیماری‌های خاص با انعطاف در پرداخت حق بیمه توانسته است در جلب رضایت بیمه‌گذاران موفقیت خوبی کسب نماید، لذا در این راستا سود محقق 27.5 درصد مشارکت در منافع سال 93 را به حساب اندوخته بیمه گذاران عمر خود واریز کرد.

    بر اساس این گزارش،سود محقق حاصل از مشارکت در منافع بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری در سال 91 ، سال 92 و  93 به ترتیب 27 درصد ،27.1 درصد و 27.5 اعمال شده است.

    مهندس مجید صفدری مدیر عامل بیمه «ما» ضمن تبریک 13 آذر روز صنعت بیمه در خصوص بیمه های عمر و سرمایه‌گذاری گفت: با توجه به بازار گسترده و بالقوه بیمه‌های زندگی و همچنین رسالت اصلی ما در راستای تامین نیازهای بیمه‌ای جامعه و ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای مردم شریف ایران عزیزمان توسعه این محصول جزء راهبردهای اصلی این شرکت قرار دارد. همچنین با ایجاد زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات در بالاترین سطح ، استفاده از ظرفیت های موجود در بانک ملت و آموزش بهینه شبکه فروش تحقق بالاترین سود مشارکت در سال 93 محقق شد.

    وی در ادامه اضافه کرد : به این ترتیب ما به التفاوت 9،5 درصد مازاد بر 18 درصد علی الحساب به حساب بیمه گذاران واریز شد که این  عزیزان می توانند برای بررسی میزان سهم سود متعلقه در سال 93 به سایت تخصصی بیمه های زندگی به آدرسhttp://life.bimehma.ir مراجعه یا از طریق تماس با عامل فروش اقدام نمایند.

    مدیرعامل بیمه «ما» همچنین در خصوص راهبردهای این شرکت در خصوص شبکه فروش گفت : برای توسعه نماینده‌های فعال و حرفه ای، برنامه‌هایی  از جمله آموزش جدیدترین روش‌های بازاریابی، فروش و مذاکره مدرن  را مدنظر داریم .  به همکاران محترم شبکه فروش توصیه می کنیم برنامه تجاری کسب و کار خود را با محوریت بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بازنگری و تدوین کنند.

    وی در خصوص میزان فروش بیمه های عمر اضافه کرد: 62 درصد سهم پرتفوی سال 93 این شرکت متعلق به بیمه‌های عمر بوده است. که این موضوع نشان از جذابیت بیمه‌های عمر شرکت بیمه «ما» دارد که استقبال خوب مردم را نشان می‌دهد. بیمه «ما» در سال  گذشته توانسته است رتبه چهارم فروش بیمه‌های عمر را طبق گزارش بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران کسب نماید و 9،22 درصد از بازار بیمه‌های عمر کشور متعلق به محصول بیمه عمر و سرمایه گذاری( طرح جامع) بیمه «ما» بوده است. این آمار نشان می‌دهد که بیمه «ما» توانسته است ترکیب سبد پرتفوی خود را در سطح استانداردهای بین المللی ارتقاء دهد.

    مجید صفدری مدیر عامل بیمه «ما» همچنین در خصوص «طرح مستمری مکمل دوران بازنشستگی» گفت: بیمه «ما» در سال 93 توانست با استفاده از این طرح، قرارداد کم سابقه ای در صنعت بیمه منعقد نماید . در این طرح سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف می‌توانند برای دوران بازنشستگی کارکنان خود با مبالغ دلخواه مستمری مکمل تهیه نمایند. از مزایای این طرح بهره مندی از سود مشارکت در منافع در پایان هر سال و  مدت پرداخت مستمری به مدت معین ، مادام العمر و .... بوده است.  همچنین در صورت فوت بیمه شده ، مانده مستمری به صورت یکجا به ذی نفع یا ذی نفعان پرداخت می‌شود.

    مدیر عامل بیمه «ما» ضمن اشاره به آنکه با تایید برنامه زمانبندی افزایش سرمایه تا پایان سال 95 توسط بیمه مرکزی و کسب رتبه اول توانگری مالی در صنعت بیمه ، نگرش مثبتی نسبت به سهام بیمه «ما» در بازار بورس ایجاد شده است تاکید کرد : افزایش سرمایه و به تبع آن افزایش قیمت سهام بیمه «ما» در بورس می‌تواند تاثیر مهمی در تمام فعالیت‌های سرمایه‌گذاری شرکت و پذیرش ریسک‌های بیشتر و انجام بیمه های اتکائی و افزایش نرخ سود مشارکت در منافع بیمه عمر و سرمایه‌گذاری در سال‌های آتی داشته باشد.

    وی در پایان از پرداخت سریع ، دقیق و کارشناسی شده خسارت، و توجه به مشتری مداری و رعایت حقوق مشتریان به عنوان مهم ترین اصل و نوآوری در محصولات مطابق با نیازی های مشتریان به خصوص بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری به عنوان مزیت‌های رقابتی این شرکت یاد کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی