عصر بازار

تأسیس بنیاد خیریه زاکربرگ و همسرش با ۹۹ درصد از سهامشان در فیس‌بوک

عصر اعتبار- مارک زاکربرگ و همسرش به مناسبت تولد دخترشان تصمیم گرفته‌اند تا با ۹۹ درصد از سهامشان در کمپانی فیس‌بوک بنیاد خیریه تأسیس کنند.

تأسیس بنیاد خیریه زاکربرگ و همسرش با ۹۹ درصد از سهامشان در فیس‌بوک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، نیویورک تایمز نوشت:ارزش سهام این دو در فیس‌بوک بیش از 45 میلیارد دلار است که تصمیم گرفته‌اند در طول حیاتشان برای امور خیریه از آن استفاده کنند.

    این تصمیم بعد از به دنیا آمدن مکس، دخترشان، رخ می‌دهد و موسسه خیریه‌ای بنام چان زاکربرگ تأسیس می‌کنند تا مدیریت مالی را بر عهده گیرند.

    زاکربرگ و همسرش پریسیلا در نامه سرگشاده خطاب به عموم تأکید کردند که آموزش افراد در سراسر دنیا، مبارزه با بیماری‌ها و ایجاد تسهیلات برای ارتباط بیشتر مردم جهان با یکدیگر ازجمله اهدافی است که موسسه خیریه چان زاکربرگ دنبال خواهد کرد.

    زاکربرگ 31 ساله و دکتر پریسیلا چان 30 ساله بر خلاف نسل پیشین ثروتمندان امریکایی تصمیم گرفته‌اند تا در جوانی ثروت خود را وقف امور خیریه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی