عصر بازار

پیش‌بینی بازار طلا در هفته آینده

عصر اعتبار- رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره پیش بینی خود از بازار طلا در هفته آتی گفت: در هفته پیش رو به دلیل تعطیلاتی که داریم بازار آرامی خواهیم داشت و اگر هم نوساناتی را در بازار شاهد باشیم غیرواقعی خواهد بود.

پیش‌بینی بازار طلا در هفته آینده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمد کشتی‌آرای اظهار کرد: ‌به دلیل تعطیلات اربعین شاهد کاهش میزان دادوستدها در بازار طلا بودیم که همین موضوع موجب شد هیجانی را در قیمت سکه نداشته باشیم و قیمت‌ها بیشتر تحت تاثیر قیمت ارز بود.

    وی اظهار کرد: قیمت جهانی طلا در هفته گذشته به طور متوسط نوسان کاهشی ناچیزی داشته و حدود 5 دلار تغییر کرد.

    کشتی‌آرای افزود: قیمت سکه با توجه به اینکه دلار کاهش قیمت پیدا کرده بود کاهش یافته، ولی مجددا افزایش یافت و به روال عادی بازگشت.

    رئیس اتحادیه طلاوجواهر با بیان اینکه در هفته گذشته به طور متوسط قیمت سکه حدود 1500 تومان نوسان داشت، بیان کرد: ممکن است در هفته آینده اگر به هر دلیل ارز در بازار کم شده و تقاضا افزایش یابد تغییراتی را در قیمت سکه و طلا داشته باشیم، ولی همه این‌ها غیرواقعی و مقطعی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی