عصر بازار

کارگری که ۳میلیاردریال به ساخت مدرسه اهداکرد

عصر اعتبار- بایرامعلی علایی کارگر اهل روستای «اسب مرز» شهرستان سرعین در عین نیازمندی سه میلیارد ریال دارایی برادر متوفی خود را برای تکمیل مدرسه نیمه تمام این روستا اهدا کرد.

کارگری که ۳میلیاردریال به ساخت مدرسه اهداکرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، علایی که سرپرستی خانواده پنج نفره را برعهده دارد مبلغ سه میلیارد ریال دارایی باقی مانده از برادر مرحومش « ازبرعلی» را که در اثر سانحه رانندگی جان باخته بود را به جای صرف خود و خانواده اش به تکمیل دبستان شهید شکفته دل روستای اسب مرز هدیه کرد.
    زمین این دبستان نیمه تمام نیز هدیه خانواده شهید شکفته دل می باشد و احداث آن در سال 85 شروع شده اما تاکنون به بهره برداری نرسیده است .
    بایرامعلی علایی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : دلم راضی نشد که ریالی از ثروت باقی مانده از برادر مرحومم را خرج کنم و ترجیح دادم که با تکمیل ساختمان مدرسه نام او را برای همیشه زنده نگه دارم .
    وی بیان کرد: با اینکه گذران و اداره خانواده پنج نفری با کارگری سخت است اما من همیشه شاکر خداوند بوده و تلاش می کنم در حد توان به نیامندان کمک کنم .
    عاطف ناصری فرماندار سرعین در بازدید از ساختمان شهید شکفته دل از افتتاح این مدرسه در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: عملیات ساخت این مدرسه در سال 85 شروع و با گذشت بیش از 9 سال نیمه تمام باقی مانده بود.
    وی با تقدیر از اقدام فداکارانه آقای علایی گفت: با هدیه این مبلغ ، ساختمان مدرسه تا دهه فجر تکمیل و به بهره بردای خواهد رسید.
    روستای اسب مرز در بخش مرکزی سرعین واقع بوده و دارای 450 نفر جمعیت دارد. شهرستان سرعین در 27 کیلومتری غرب اردبیل واقع است .

     


    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی