عصر بازار

وضعیت بازار مسکن در آینده چگونه خواهد بود؟

وقتی آپارتمان های زیر ۱۰۰ میلیون نایاب می شود

عصر اعتبار- در حالی بازار مسکن در رکودی عمیق به سر می‌برد و خرید و فروش و معاملات به حداقل رسیده، اما همچنان قیمت‌های بالا در بازار حکمرانی می‌کند.

وقتی آپارتمان های زیر ۱۰۰ میلیون نایاب می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از این روزها یکی از مسایلی که ذهن بسیاری از مردم و کسانی که تصمیم به خرید و یا تعویض خانه خود را دارند را به خود مشغول کرده، آینده بازار مسکن است؛ تا جایی که بارها این سوال شنیده می‌شود که وضعیت بازار مسکن و قیمت آن در ماه‌های آینده چگونه خواهد بود؟

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این در شرایطی که بازار مسکن در رکودی عمیق به سر می‌برد و خرید و فروش و معاملات به حداقل رسیده است. در این فضا، بسیاری از مردم انتظار دارند که به‌دنبال رکودی که در بازار ایجاد شده، قیمت‌ها نیز روند نزولی به خود گیرد. اگرچه روند قیمت‌ها در بازار در چند ماه اخیر، از افت نسبی قیمت‌ها حکایت دارد، اما سری به فایل‌های خرید و فروش مسکن نشان می‌دهد که همچنان قیمت‌های بالا در بازار حکمرانی می‌کند و به سختی می‌توان خانه‌ای با قیمت کمتر از مترمربعی 2 میلیون تومان خریداری کرد.

    بررسی وضعیت معاملات آپارتمان‌های زیر 50 متری در مناطق مختلف تهران حاکی از آن است که خانه‌های زیر 100 میلیون تومان در بازار بسیار کم است. گزارش‌های میدانی خبرنگار ما نشان می‌دهد در بزرگراه محلاتی طبقه زیرزمین یک آپارتمان 48 متری هر مترمربع یک میلیون و 800 هزار تومان برای فروش گذاشته شده که در مجموع این واحد خانه 85 میلیون تومان قیمت دارد.

    در منطقه سبلان شمالی نیز یک واحد آپارتمان 49 متری در طبقه اول هر مترمربع 3 میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد. این واحد مسکونی 161 میلیون و 700 هزار تومان برای فروش گذاشته شده است.

    طبقه اول آپارتمانی 45 متری در میدان امام‌حسین، خیابان هفده شهریور شمالی نیز هر مترمربع 3 میلیون تومان از سوی فروشندگان اعلام شده است. قیمت این واحد، 135 میلیون تومان است.

    اما در یافت‌آباد، شهرک ولیعصر یک واحد آپارتمان 50 متری، 110 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. قیمت هر مترمربع این آپارتمان 2 میلیون و 200 هزار تومان است.

    قیمت یک واحد آپارتمان 39 متری در خیابان شریعتی نرسیده به مطهری نیز هر مترمربع 5 میلیون و 650 تومان از سوی فروشنده اعلام شد. قیمت نهایی این آپارتمان 220 میلیون تومان است.

    در خیابان سوم نیروهوایی نیز یک واحد آپارتمان 47 متری در طبقه سوم هر مترمربع 5 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد خانه با قیمت 235 میلیون تومان به فروش می‌رود.

    در خیابان اشرفی‌اصفهانی، خیابان باهنر نیز یک واحد آپارتمان 44 متری در طبقه چهارم با قیمت هر مترمربع 6 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است که در نهایت 264 تومان برای خرید این واحد خانه باید هزینه کرد.

    در خیابان ولیعصر، پل امیربهادر نیز طبقه سوم یک واحد آپارتمان 50 متری هر مترمربع 2 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد. قیمت نهایی این واحد آپارتمان 130 میلیون تومان اعلام شده است.

    یک واحد آپارتمان 40 متری نیز در منطقه نیاوران، کاشانک هر مترمربع 6 میلیون و 750 هزار تومان از سوی فروشنده قیمت گذاشته شده است. این آپارتمان 270 میلیون تومان قیمت دارد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو