عصر بازار

ویترینی از خانه‌های کوچک و قدیمی تهران

عصر اعتبار- در میان واحدهای زیر ۴۰ متر و بالای ۲۰ سال ساخت که در تهران آگهی شده‌اند، ارزان‌ترین واحدی ۲۳متری در محله سراج و گران‌ترین واحدی ۴۰متری در محله گیشاست که به ترتیب با قیمت ۶۰ و ۳۵۰ میلیون تومان آگهی شده‌اند.

ویترینی از خانه‌های کوچک و قدیمی تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، در تمام زمان‌ها، افراد با فاصله‌های طبقاتی وجود داشته‌اند، از این رو همیشه در مقابل کسانی که خانه‌های بزرگ و لوکس داشته‌اند، افرادی هم بودند که به دنبال کوچک‌ترین و قدیمی‌ترین خانه برای اجاره کردن می‌گشتند تا مبلغ کم‌تری پرداخت کنند.

    بسیاری از افراد هم که علاقه‌ای به اجاره‌نشینی ندارند و همچنین پول چندانی هم برای خرید خانه‌ای نوساز و شیک ندارند، به دنبال خانه‌های قدیمی و کوچک که قیمتش مناسب باشد می‌گردند.

    به گزارش اقتصادنیوز، واحدهایی با متراژهای زیر 40 متر و سن‌بنای بالای 20 سال در شهر تهران وجود دارند که قیمت‌شان ارزان‌تر از سایر آپارتمان‌های نوساز است.

    یکی از این واحدها، واحدی 23متری در محله سراج است که 20 سال از ساخت آن می‌گذرد، این واحد که در طبقه زیرهمکف واقع شده با قیمت 60 میلیون تومان آگهی شده است.

    همچنین واحدی 25 سال ساخت و 40متری در محله گیشا با قیمت 350 میلیون تومان وجود دارد که قیمت هر متر مربع از آن هشت میلیون و 750 هزار تومان است.

     


    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    نویسنده: ساره ناصری
    برچسب ها
    پورسعید خلیلی