عصر بازار

در آستانه روز جهانی معلولان

توسعه خدمات بانکی برای جانبازان و معلولان در بانک شهر

عصر اعتبار- معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از ارائه خدمات بانکی به جانبازان و معلولان خبر داد و افزود: در این راستا تجهیزات ویژه در این بانک پیش‌بینی شده است.

توسعه خدمات بانکی برای جانبازان و معلولان در بانک شهر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر علیرضا آذری با اشاره به اقدامات بانک شهر در ارائه خدمات بانکی به اقشار کم توان جسمی اظهار کرد: در راستای تسهیل در استفاده معلولان، جانبازان و نابینایان از خدمات بانکی، بانک شهر تجهیزات و ملزوماتی را ویژه این عزیزان در سطح شعب و باجه‌های خود در نظر گرفته است.
    وی افزود: به این منظور، در شعبه مقدس اردبیلی تهران، پنل گویای نابینایان که با خط بریل نگاشته شده و دارای پیام خوش‌آمدگویی و توضیحات بانکی و پنلی در رابطه با موقعیت باجه‌هاست، نصب شده است.
    آذری خاطرنشان کرد: به این ترتیب، روشندلان از طریق کفپوش‌های نقطه‌ای و خطی راهنمایی می‌شوند و می‌توانند خدمات بانکی موردنظر خود را با سهولت بیشتری دریافت کنند.
    معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر تصریح کرد: همچنین در شعبه فردیس کرج نیز با توجه به بازسازی و نوسازی شعبه و افزایش سطح و فضای آن، برای سهولت در تردد شهروندان معلول و نابینا و عبور صندلی چرخدار، یک فضای رمپ(شیب) پیش‌بینی شده است تا عبور صندلی چرخدار از آن به آسانی صورت گیرد.
    آذری افزود: شعب پیروزی، ولیعصر- میدان ونک، میدان فردوسی و ستارخان تهران نیز با نصب تجهیزات به این منظور مناسب‌سازی شده است.
    وی در ادامه با اشاره به اقدامات بانک شهر در این حوزه در سایر شهرها نیز گفت: از لحاظ ملکی شرایط امکان نصب تجهیزات و ملزومات به منظور سهولت و راهنمایی معلولان و نابینایان در شعب بلوار سجاد مشهد، میدان 20بهمن تبریز، حکیم، جابرانصاری و جهان‌نما در اصفهان، بین‌الحرمین، بلوار پاسداران و بلوار آزادی در شیراز، سمنان، شهید بابایی و طالقانی قزوین و اهواز، ایجاد شده است.


    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو