عصر بازار

سفر مدیر عامل بانک ملی ایران به استان همدان

عصر اعتبار: در جلسه ای با حضور دکتر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران و مهندس نیکبخت استاندار همدان ، نحوه تامین مالی برخی واحدهای تولیدی در استان همدان مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت . در این جلسه دکتر همتی بر عزم جدی بانک ملی ایران در حمایت از تولید و نقش آفرینی در اقتصاد کشور و استان تاکید نمود.

سفر مدیر عامل بانک ملی ایران به استان همدان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، همچنین در این سفر طی مراسم دیگری با حضور دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل بانک، مهندس نیکبخت استاندار همدان، دکتر پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران و مسئولین ارشد بانک و استان، کلنگ احداث درمانگاه توسط بانک ملی ایران در شهرستان کبودر آهنگ به زمین زده شد.
در این مراسم دکتر همتی طی سخنانی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 90 درصد تامین مالی کشور در اختیار بانک هاست که این میزان باید به زیر 50 درصدکاهش یابد از ارتقاء وضعیت بانک ها در شرایط پسا تحریم خبر داد.
وی با بیان این مطلب که با کمک دولت و کارکنان، بانک ملی ایران از وضعیت دشوار خود عبور کرده و به جایگاه اصلی خویش بازگشته است خواستار حمایت همه جانبه مسئولین از شبکه بانکی کشور گردید.
دکتر همتی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بانک ملی هیچگونه محدودیتی در زمینه کمک به صنعت کشور و واحدهای تولیدی نداشته و جهت تامین منابع مالی واحدهای تولیدی آمادگی کامل دارد.
دکتر پور مختار رئیس کمیسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به ارائه لایحه خروج از رکود توسط دولت به مجلس محترم از نقش اساسی و مهم بانک ها در اجرای این لایحه خبر داد.
وی همچنین مسئولیت اجتماعی بانک ها را در کنار نقش آفرینی آنان در اقتصاد مهم ارزیابی نمود و اقدام بانک ملی ایران در احداث درمانگاه را اقدامی مناسب در راستای اجرای صحیح این مسئولیت برشمرد.
استاندار همدان نیز در این مراسم ضمن اظهار رضایت از عملکرد بانک ملی در استان همدان، مدیریت فعلی بانک ملی کشور را مدیریت علمی در راستای اهداف و سیاست های دولت خدمتگزار دانست و ضمن تشکر از دکتر همتی به لحاظ توجه خاص و ویژه به تولید و صنعت و کارآفرینی ، از اقدام ویژه بانک ملی در زمینه احداث درمانگاه در شهرستان کبودرآهنگ قدردانی نمود.
شایان ذکر است در این مراسم کریمی عضو هیأت مدیره، شایان مدیر امور شعب منظقه یک کشور ، ذاکری مدیر امور مجلس و مدنی رئیس اداره کل حوزه مدیریت نیز حضورداشتند.
این درمانگاه از محل 5 درصد از 2 درصد اعتبارات فرهنگی صندوق قرض الحسنه پس انداز ملی ایران و با زیربنای 850 متر مربع در یکی از مناطق محروم شهرستان کبودر آهنگ احداث و جهت بهره برداری تحویل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان قرار خواهد گرفت.
مدیر عامل بانک ملی ایران در ادامه سفر به استان همدان همچنین از شعبه مرکزی همدان بازدید و با مسئولان و کارکنان این شعبه دیدار و گفت و گو کرد .

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو