عصر بازار

هجدهمین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان نفتی برگزار شد

ارائه دفاعیات «م.ش» متهم ردیف دوم

عصر اعتبار- هجدهمین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان نفتی دقایقی قبل در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

ارائه دفاعیات «م.ش» متهم ردیف دوم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، بابک زنجانی متهم ردیف اول پرونده موسوم به فساد نفتی همانند جلسات گذشته با تدابیر امنیتی وارد دادگاه شد.

    در ابتدای جلسه دادگاه، نماینده مدعی‌العموم در پاسخ به اظهارات وکیل‌مدافع بابک زنجانی متهم ردیف اول پرونده، مطالبی را عنوان کرد.

    پس از پایان اظهارات نماینده دادستان، «م.ش» متهم ردیف دوم پرونده برای ارائه دفاعیات خود در جایگاه قرار گرفت.

    قاضی صلواتی رییس شعبه 15 دادگاه انقلاب، ادامه جلسه رسیدگی را به فردا (دوشنبه) موکول کرد.

    سه جلسه نخست رسیدگی به این پرونده به قرائت کیفرخواست متمهین توسط نماینده مدعی‌العموم اختصاص یافت. پس از پایان قرائت کیفرخواست متهمان، رسول کوهپایه‌زاده وکیل‌مدافع بابک زنجانی درخواست استمهال‌ خود را برای اتمام مطالعه پرونده به رییس دادگاه تقدیم کرد و قاضی صلواتی با این درخواست موافقت کرد.

    دفاعیات 200 صفحه‌ای بابک زنجانی، جلسات چهارم تا هفتم و دهم تا سیزدهم را به خود اختصاص داد. در جلسه هشتم دادگاه، وکیل مدافع شرکت HK به قرائت شکایت موکل خود پرداخت و جلسه نهم نیز وکیل مدافع بانک مسکن شکایت این بانک را مطرح کرد.

    پس از پایان یافتن دفاعیات بابک زنجانی در جلسه سیزدهم، رسول کوهپایه زاده وکیل‌مدافع وی تا جلسه هفدهم دفاعیات خود را مطرح کرد.

    این خبر تکمیل می‌شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی