عصر بازار

با مشارکت موسسه اعتباری کوثر

برگزاری اولین جشنواره ترویج زایمان طبیعی

عصر اعتبار: اولین جشنواره ترویج زایمان طبیعی توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری معاونت درمان وزارت بهداشت روز ۱۰ آذر ماه ۹۴ در مرکز همایش های رازی برگزار شد.

برگزاری اولین جشنواره ترویج زایمان طبیعی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳:۰۰
  • برگزاری اولین جشنواره ترویج زایمان طبیعی
  • برگزاری اولین جشنواره ترویج زایمان طبیعی
  • برگزاری اولین جشنواره ترویج زایمان طبیعی
  • برگزاری اولین جشنواره ترویج زایمان طبیعی
  • برگزاری اولین جشنواره ترویج زایمان طبیعی
  • برگزاری اولین جشنواره ترویج زایمان طبیعی
  • برگزاری اولین جشنواره ترویج زایمان طبیعی

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، جواد فهیمی پور قائم مقام موسسه کوثر در این جشنواره اظهار داشت: سپاس خداوند منان را که توانستیم با لطف و عنایتش و استعانت از نام زیبای کوثر این موسسه را به عنوان یکی از نهادھای ارزش محور در سیستم پولی و بانکی کشور معرفی نماییم.

وی با اشاره به سخنان دکتر شریعتی گفت: خانه علی(ع) و زهرا(س) از با فضیلت‏ترین خانه‌هاى انبیاء محسوب مى‏شود. فاطمه، یک "زن" بود، آن‌چنان که اسلام می‌خواهد که زن باشد. تصویر سیمای او را پیامبر خود رسم کرده بود. وی در همه‌ی ابعاد گوناگون"زن بودن" نمونه شده بود.

عضو هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره به نقش بی بدیل زن در ایفای وظایف مادری، همسری و مسئولیت‌های اجتماعی گفت: شبکه بانکی کشور در راستای تسهیل امر ازدواج جوانان اقدامات متعددی از قبیل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تامین مسکن به انجام رسانده است.

وی افزود: علیرغم محدودیت منابع ارزان قیمت در موسسه اعتباری کوثر اعطای وام ازدواج به منظور خدمتگزاری به هم میهنان گرامی به ویژه جوانان در دستور کار قرار گرفته است.

فهیمی پور اظهارداشت: با درج  نام موسسه اعتباری کوثر در سایت بانک مرکزی به عنوان یکی از موسسات عامل اعطای وام ازدواج، زوج های جوان می توانند با انتخاب موسسه اعتباری کوثر و مراجعه به شعب منتخب ما در سراسر کشور نسبت به تشکیل پرونده و دریافت وام ازدواج اقدام نمایند.

وی جایگاه موسسه اعتباری کوثر را در نظام بانکی کشور بسیار مناسب ارزیابی کرد و افزود: موسسه اعتباری کوثر با فعالیت 350 شعبه موسسه در سراسر کشور جایگاه خوبی در نظام بانکی کشور دارد.

قائم مقام موسسه اعتباری کوثر خاطر نشان ساخت: به منظور تکریم مقام والای حضرت زهرا(س) و با هدف ترویج فرهنگ انتخاب اسماء نیکو برای فرزندان ایران زمین، موسسه اعتباری کوثر برای تمامی نوزادانی که از 15شهریور ماه 1393 تا اطلاع ثانوی متولد شده و خواهند شد و نام زیبای کوثر را برمی گزینند ، حسابی به نامشان به مبلغ  2.000.000ریال افتتاح و اهداء خواهد کرد و انشاءالله این عزیزان با کمک موسسه و همت والدینشان از مشتریان با برکت موسسه اعتباری کوثر خواهند شد .

قاسم شیرکوند مدیر شعب استان تهران نیز در این جشنواره اظهارداشت: موسسه اعتباری کوثر همگام با سیاست خود مبنی بر حمایت از بخش های مختلف اقتصادی کشور، اقدام به اعطاء تسهیلات تا سقف 2 میلیارد ریال به پزشکان، اعضاء هیئت علمی دانشگاه های دولتی و آزاد، مهندسین، وکلاء، کارشناسان رسمی دادگستری و ماده 187 قانون برنامه سوم توسعه و سردفتران اسناد رسمی، که بخش قابل توجهی از فعالیت های اقتصادی جامعه را در بر می گیرند، در قالب "طرح فرهیختگان" نموده است.

وی افزود: تسهیلات مزبور در قالب فروش اقساطی و جهت خرید دفتر کار، مطب، لوازم و تجهیزات مربوط به دفاتر و تجهیزات پزشکی و بدون نیاز به وثیقه ملکی می باشد.

دکتر رضا پایدار، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران نیز در نخستین جشنواره ترویج زایمان طبیعی گفت: زایمان طبیعی در کشورهای پیشرفته شیوع خوبی داشته و بر اساس آمار، 80 تا 85 درصد تولدها در این کشورها طبیعی است.

وی افزود: به علت رواج یک فرهنگ اشتباه در میان مادران ایرانی، زایمان طبیعی در ایران 50 تا 60 درصد کاهش داده است. تغییر این فرهنگ منجر به کاهش مرگ و میر و عوارض ناشی از سزارین در کشور می شود و این امر خود به خود به افزایش شاخص های بهداشتی کمک می کند.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت گفت: امیدوارم یکی از بسته های این طرح که ترویج زایمان طبیعی است به افزایش میزان زایمان طبیعی بیانجامد.

گفتنی است؛ موسسه اعتباری کوثر با افتتاح 300 فقره حساب قرض الحسنه برای زنان باردار حاضر در این جشنواره، برگزاری دو مرحله قرعه کشی و اهداء50 فقره کارت هدیه به برگزیدگان و برپایی دو غرفه نمایشگاهی در اولین جشنواره ترویج زایمان طبیعی مشارکت نموده است.

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی