عصر بازار

پیام مدیر عامل بیمه معلم به مناسبت فرا رسیدن روز بیمه منتشر شد

عصر اعتبار- فرارسیدن ۱۳ آذر، روز بیمه را ابتدا به همکاران خودم در شرکت بیمه معلم سپس به همه همکاران صنعت بیمه و همچنین به هموطنان عزیزو مهربانم صمیمانه تبریک عرض می کنم.

پیام مدیر عامل بیمه معلم به مناسبت فرا رسیدن روز بیمه منتشر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محور اصلی همایش بیمه و توسعه امسال «توانگری مالی و توانمندی مدیریتی» است.

    توانگری مالی مفهومی جدید در صنعت بیمه کشورما  است.

    تهیه و تصویب آیین نامه توانگری مالی اقدامی بسیار قابل تقدیر در صنعت بیمه ما بوده و توانسته رقابت خوبی را بین شرکت های بیمه ایجاد نماید.

    در کنار این موضوع، توانمندی مدیریتی نیز پارامتری مهم در اداره شرکت هاست.

    حتی اگر بهترین کارکنان و پیشرفته ترین امکانات در شرکت ها وجود داشته باشد،  قطعا یک مدیر ناتوان و نا آشنا به مفاهیم مدیریتی نمی تواند از آنها به درستی استفاده کند و در نتیجه چیزی جز هدررفت منابع به بار نخواهد آمد.

    در شرکت های بیمه کار پیچیده تر است چون  بیمه یک حرفه چند وجهی است.

    از سوی دیگر بیمه یکی از فعالیت هایی است که مستقیما با مردم سر و کار دارد. به زبان دیگر اگر همه آنچه درباره اهمیت بیمه و توانایی مدیران بیمه ای گفته شد محقق شود، اما مردم از بیمه گران راضی نباشند، در عمل روند درستی طی نشده است.

    از این رو  توانمندی مدیران بیمه ای باید هم فنی باشد و هم بتواند نظر مثبت بیمه گذاران را جلب کند.

    یک شرکت بیمه با توانگری مالی بالا و مدیران توانمند، می تواند به خوبی خدمات بیمه ای به مردم ارائه دهد و آنها را هنگام جبران خسارت و یا ایفای تعهدات راضی نگه دارد.

    همه تلاش همکاران من در بیمه معلم این است که بتوانند همپای  دانش جهانی، بهترین خدمات را با بهترین کیفیت به هموطنان  ارائه کنند.

    محمد ابراهیم تحسیری

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی