عصر بازار

آغاز به کار شعبه یادگار امام بیمه پاسارگاد

عصر اعتبار- شرکت بیمه پاسارگاد در آستانه فرارسیدن روز بیمه و به منظور رفاه حال همشهریان تهرانی شعبه یادگار امام را در شهر تهران راه اندازی کرد.

آغاز به کار شعبه یادگار امام بیمه پاسارگاد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این شعبه در خیابان امام خمینی، بعد از تقاطع جیحون، جنب بانک رفاه کارگران، پلاک 831  تلفن: 66374514 آماده خدمت رسانی است و هموطنان محترم جهت بهره مندی از خدمات بیمه پاسارگاد می توانند به این شعبه مراجعه و از امکانات آن برخوردار شوند.

    بر اساس این گزارش، کارشناسان بیمه پاسارگاد در محیطی منحصر به فرد و فضایی مناسب در شعبه های پونک، تهرانپارس، ارمغان، سعادت آباد، سهرودی شمالی، نصر و یادگار امام در سطح شهر تهران آماده پذیرایی از همشهریان عزیز می باشند.

    گفتنی است، هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی شعبه ها و نمایندگی های این شرکت به پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد www.pasargadinsurance.ir مراجعه و یا با تلفن گویای 82489 (021) تماس حاصل نمایند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی