عصر بازار

ترکیب جدید هیات مدیره بانک خاورمیانه تعیین شد

عصر اعتبار- با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده، سهامداران بانک خاورمیانه اعضای هیات مدیره را انتخاب کردند. مجمع عمومی بانک خاورمیانه با حضور بیش از ۷۶ درصد سهام برای انتخاب اعضای هیات مدیره در تاریخ ۱۵ آذر در سالن تلاش تشکیل شد و بر اساس رای گیری کتبی سهامداران از میان نه کاندیدای تایید شده از سوی بانک مرکزی به هفت نفر رای دادند.

ترکیب جدید هیات مدیره بانک خاورمیانه تعیین شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بر اساس شمارش آرا، آقایان خسرو نایبی، دکتر پرویز عقیلی کرمانی، مهندس امیر دادخواه، مهندس سیدحسین سلیمی، مهندس پرویز خاکپور، دکتر رضا سلطان زاده و مهندس روزبه پیروز به عنوان اعضای اصلی و آقایان جواد جوادی و مجید صفریان به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند.
    در ابتدای جلسه مجمع آقایان نایبی و دکتر عقیلی در مورد ترکیب اعضای هیات مدیره و موارد اشاره شده در اساسنامه توضیحاتی به حاضران ارائه کردند و سپس با انتخاب اعضای هیات رییسه به ریاست آقای مهندس ملکیانی فرد حاضران به صورت کتبی به کاندیدای مورد نظر خود رای دادند. در ادامه شمارش آرا با نظارت هیات رییسه برگزار و نتیجه رای گیری به شرح ذکر شده به تایید ناظران رسید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی