عصر بازار

بازرس اتحادیه لوازم خانگی:

بازار امین حضور از صبح تا شب به دلیل طرح دولت یک فروش هم ندارد!

عصر اعتبار- پازوکی: مردم بلاتکلیف‌اند و به دلیل طرح ده میلیونی، خرید نمی‌کنند.

بازار امین حضور از صبح تا شب به دلیل طرح دولت یک فروش هم ندارد!
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از نسیم، اکبر پازوکی، بازرس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی بیان داشت: هیچ گونه خبر جدیدی درباره اعطای کارت خرید اعتباری ده میلیونی نشده و این در حالی است که بیش از یک ماه از اعلام چنین طرحی می‌گذرد، همین توقف در روند اجرایی باعث شده تا مردم نیز هیچ گونه خریدی از بازار لوازم خانگی نداشته باشند.

    وی ادامه داد: خرید نکردن مردم هم نتیجه‌ای جز ایجاد رکود شدیدتر در بازار ندارد، به طوری که کاسبان این صنف از صبح تا بعد از ظهر هیچ فروشی ندارند. مردم منتظرند ببیند که در نهایت چه بر سر این طرح خواهد آمد.

    وی تأکید کرد: متأسفانه با وجود این انتظار نه تنها اتفاق خاصی نیفتاد و رونقی در بازار لوازم خانگی ایجاد نشد بلکه حتی فروشندگان نیز بیش از پیش متضرر شدند.

    وی گفت: علاوه بر فروشندگان، تولیدکنندگان لوازم خانگی نیز بسیار ضرر می‌کنند زیرا کالاهایشان در انبار مانده و خریداری ندارد، اتحادیه از ابتدا هم اعلام کرد برای اجرای این طرح دست اندرکاران این صنف را در جریان گذاشته و با آن‌ها مشورت کنید تا با شکست مواجه نشوید.

    پازوکی اظهار داشت: ما همچنان امیدواریم که روال اجرایی این طرح با موفقیت پیش برود زیرا هم کاسب و هم مردم بلاتکلیف مانده‌اند و این بلاتکلیفی بازار آشفته‌ای را ایجاد کرده که نتیجه ای جز رکود بیشتر نخواهد داشت، بهتر است هر چه زودتر این طرح عملی شده و یا تکلیف مردم مشخص شود.

    وی در رابطه برخی اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال افزایش نرخ سود کارت اعتباری 10 میلیونی گفت: چنان چه این اتفاق نیز صورت بگیرد، باز هم ضررش دامن مردم و کاسب را خواهد گرفت زیرا تاکنون نیز عملا فکری به حال سود توزیع کننده نکرده‌اند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو