عصر بازار

خدمتی جدید از بانک آینده

سپرده سرمایه‌گذاری آینده‌ ساز

عصر اعتبار- بانک آینده با نگرشی نو، برای آینده مشتریان خود، برنامه‎ریزی می‎نماید. "سپرده آینده‌ساز" مناسب‌ ترین پیشنهاد برای افرادی است که دارای درآمد منظم ماهانه بوده و یا در فواصل معین ماهانه، فصلی، ۶ ماه یک ‎بار و سالیانه، می ­توانند؛ مبلغی را به‌ عنوان پس­ انداز به سپرده خود اضافه کرده و در درازمدت؛ از سود این پس‌انداز استفاده کنند.

سپرده سرمایه‌گذاری آینده‌ ساز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حساب "سپرده آینده‌ساز"، ضمن مشارکت دادن سپرده‌گذاران در توسعه کشور، به ­نوعی طراحی شده­ است که با تعیین مبلغ دلخواه برای هر دوره و با سپرده­ گذاری مجدد سودهای واریزی سپرده‎گذاران، از سود قابل توجهی بهره ­مند شده، به نحوی که این پس‌ اندازهای تدریجی، در پایان دوره، به سرمایه­ ای بزرگ تبدیل می‌گردند.

    وجه تمایز و ویژگی این حساب، امکان برداشت اصل سپرده و سود علی ‌الحساب آن در سررسید ماهانه است و صاحب حساب مجاز می­ باشد؛ با حفظ مبلغی معین در حساب خود، زودتر از موعد مقرر، مبلغی را برداشت کند.

    برای اطلاع از شرایط افتتاح حساب؛ می‌توانید؛ به شعب بانک آینده در سطح کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط آینده با شماره تلفن: 27663200-021 تماس حاصل فرمایید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی