عصر بازار

به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تاسیس شرکت

کارکنان بیمه دانا صاحب کارت طلایی درمان شدند

عصر اعتبار- کارکنان شرکت بیمه دانا از مزایای کارت طلایی درمان بهره مند شدند .

کارکنان بیمه دانا صاحب کارت طلایی درمان شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر محمد حسن تدینی مدیر بیمه های درمان بیمه دانا با اعلام این مطلب گفت : به منظور ایجاد شرایط استفاده بهینه از کارت طلایی توسط کارکنان این شرکت و با توجه به صدور کارت مذکور برای سایر بیمه گذاران و وحدت رویه در استفاده از مراکز درمانی طرف قرارداد و نیز به منظور افزایش رضایتمندی و آسایش همکاران، کارت  طلایی درمان برای کلیه کارکنان رسمی و قراردادی و افراد تحت تکفل آنها و افراد غیر تحت تکفل کارکنان رسمی{بیمه شدگان مشمول بیمه سلامت کارکنان صنعت بیمه} به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تاسیس بیمه دانا صادر شد .

    به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، وی با اشاره به مزایای این کارت افزود : بیمه شدگان پیش از این برای بستری شدن و ارائه خدمات سرپایی باید اقدام به گرفتن معرفی نامه می کردند، اما با صدور کارت طلایی درمان دیگر نیاز به صدور معرفی نامه و پرداخت فرانشیز جهت بستری و ترخیص نیست و کلیه هزینه های درمانی دارندگان توسط شرکت پرداخت خواهد شد و بیمار دیگر دغدغه پرداخت هزینه یا اخذ معرفی نامه را نخواهد داشت .

    مدیر بیمه های درمان بیمه دانا، افزایش رضایتمندی، آسایش بیشتر کارکنان، عدم نیاز مراجعه به شعب، برطرف شدن دغدغه مالی، کاهش حجم صدور معرفی نامه و کنترل پایش خسارات پرداختی را از جمله مزایای استفاده از کارت طلایی درمان عنوان کرد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی