عصر بازار

بررسی قراردادهای میلیاردی فوتبال، در دستور کار سازمان بازرسی

عصر اعتبار- سازمان بازرسی کل کشور، بار دیگر روی فوتبال زوم کرد. نزدیک به ۱۰ روز است که بازرس های این سازمان در سئول و میدان شیخ بهایی، پرونده های فوتبال را زیر و رو می کنند.

بررسی قراردادهای میلیاردی فوتبال، در دستور کار سازمان بازرسی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، سازمان بازرسی کل کشور، هر ساله بازرسان خود را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می فرستد و به بررسی اسناد می پردازد. این کاری است که آنها با بخش های مختلف دولت می کنند؛ از فدراسیون های ورزشی بگیرید تا نهادها و سازمان های مختلف. روز گذشته یکی از سایت ها نوشت، حتی اسناد و نامه هایی که در دفتر کفاشیان بود، توسط بازرسان جمع آوری شد اما هنوز کسی تائید نکرده که آیا منظور از بازرسان، همان بازرسان سازمان بازرسی هستند یا نه. نکته اینجاست که آنها در سال های گذشته هم بارها به دفتر علی کفاشیان رفته اند ولی هیچگاه نامه ها و پرونده ها را با خود نبرده اند.
    البته رئیس فدراسیون فوتبال که خود معاون ارزی بانک مرکزی بوده و آدم کارکشته ای به حساب می آید، به نزدیکانش گفته اصلا از این بابت نگران نیست و حتی حاضر است تمام نامه های فدراسیون را ببرند! بازرسان حتی به میدان شیخ بهایی رفته و در ساختمان سازمان لیگ هم مستقر شده اند. یکی از مسئولان سازمان لیگ با تائید این خبر می گوید: «چند روزی است که آنها آمده اند و بررسی های لازم را انجام می دهند. هدف از این بررسی تمام پرونده هاست. حالا از قرارداد باشگاهها بگیرید تا بازیکنان. همانطور که می دانید همیشه یک نسخه از قراردادها هم به سازمان بازرسی می رود. ولی در هر صورت بررسی دقیق تری می شود و حتی بودجه اصلی باشگاهها را از طریق قراردادها متوجه می شوند.» او ادامه می دهد: «آقای خزایی مسئول امور مالی سازمان لیگ در این چند روز چند بار توضیحاتی به بازرسان داده اند. از آقای علی کاظمی دبیر و همینطور آقای تاج رئیس سازمان لیگ هم سوالاتی کرده اند.»

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو