عصر بازار

برگزاری کارگاه آموزشی مدیران جدید ستادی بانک کشاورزی در استان ها

عصر اعتبار- کارگاه آموزشی مدیران جدید بانک کشاورزی در استان ها ، روز شنبه ۱۴ آذر با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره، مدیران امور، روسای ادارات، مدیران ستادی جدید بانک کشاورزی و کارشناسان اداره کل آموزش و توسعه مهارت ها ، در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی آغاز شد و به مدت سه روز ادامه داشت.

برگزاری کارگاه آموزشی مدیران جدید ستادی بانک کشاورزی در استان ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در نخستین روز از برگزاری این کارگاه سه روزه، دکتر اعرابی استاد دانشگاه ، مطالب ارزشمندی را در باره علم مدیریت، فن بانکداری، مدیریت صحیح منابع، اقدامات اثربخش در حوزه مدیریت ، مدیریت استراتژیک و ... برای حاضران  بیان کرد.

    بر اساس این گزارش ، مسعود شریفات مدیر امور حوزه مدیریت بانک کشاورزی در سومین روز برگزاری این کارگاه آموزشی در جمع مدیران جدید ستادی ، بر داشتن جسارت و شجاعت در استفاده صحیح و کامل از اختیارات  و  پذیرش نتایج و عواقب تصمیمات تاکید کرد و از مدیران خواست تا پایبند به اصول کار گروهی باشند . وی افزود:  همواره به گونه ای عمل کنیم که در نهایت در مقابل وجدان خود سربلند باشیم و دلیلی برای افسوس وجود نداشته باشد.

    شریفات در ادامه تصریح کرد: شفافیت در ارائه گزارش ها موجب می شود تا در جریان مشکلات و کاستی ها قرار بگیریم و به دنبال راهکار برای برون رفت از وضعیت موجود و ورود به وضعیت مطلوب باشیم.

    وی اظهار داشت : مدیریان ستادی بایستی روحیه تسلیم ناپذیری داشته  و  به دنبال کشف ، جستجو و پویایی باشند  .

    شریفات در خاتمه از مدیران جدید ستادی خواست تا  از روسای شعب حمایت و آن ها را تشویق کنند تا جرات تصمیم گیری و مقابله با مشکلات را داشته باشند.

    این گزارش می افزاید، مدیران جدید ستادی بانک کشاورزی در طی برگزاری این کارگاه آموزشی سه روزه ، مباحث کاربردی و سودمندی را در حوزه مالی، اعتبارات و بانکداری اسلامی، بازاریابی، شناخت جغرافیای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی استان، مهارت های تصمیم گیری و حل مساله، سرمایه انسانی، حقوقی و بازرسی، ارزی، تجزیه و تحلیل صورت های مالی بانک ها، مدیریت سرمایه های انسانی دانش محور، فناوری اطلاعات، مدیریت ، مبارزه با پولشویی و نکات امنیتی و حراستی  از مدیران ارشد بانک کشاورزی  فرا گرفتند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو