عصر بازار

توسط معاون اول رییس جمهور؛

درخواست معافیت مالیاتی شهرک‌های صنعتی البرز بررسی می‌شود

عصر اعتبار- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: درخواست معافیت مالیاتی شهرک‌های صنعتی البرز که در شعاع ۱۲۰ کیلومتری پایتخت قرار گرفته اند برای بررسی به معاون اول رییس جمهوری ارائه شد.

درخواست معافیت مالیاتی شهرک‌های صنعتی البرز بررسی می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، ایرج موفق اظهار کرد: بر اساس قانون رفع موانع تولید، درخواست معافیت مالیاتی شهرک های صنعتی استان البرز که در شعاع 120 کیلومتری پایتخت قرار گرفته اند برای بررسی به معاون اول رییس جمهور ارائه شده است.

    وی در ادامه به مصوبه هیئت وزیران در تاریخ هشتم شهریور ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: طبق این مصوبه شهرک های صنعتی که در شعاع 120 کیلومتری پایتخت قرار می گیرند شامل معافیت مالیاتی می شوند و این در حالی است که این مصوبه شامل حال شهرک های صنعتی استان البرز نشده است.

    موفق در ادامه با تاکید بر اینکه درخواست معافیت مالیاتی شهرک های صنعتی استان البرز روز گذشته در شورای اداری استان مطرح شده است، گفت: این درخواست به صورت مکتوب نیز به معاون اول رییس جمهوری ارائه شده است.

    رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز ادامه داد: شهرک های صنعتی خارج از شعاع 120 کیلومتری پایتخت شامل معافیت های مالیاتی 6 تا 8 ساله هستند و در حال حاضر تنها شهرک صنعتی اشتهارد مصوبه معافیت مالیاتی دارد و دیگر شهرک های استان از این معافیت محروم هستند.

    صنایع غذایی در شعاع 120 کیلومتری پایتخت پروانه بهره برداری دریافت می کنند

    وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این مهم به زودی محقق شود و شهرک های صنعتی استان از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.

    به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته و در دیدار معاون اول رییس جمهور از استان البرز، محسن صالح نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که چه واحدهای صنعتی در شعاع 120 کیلومتر پایتخت پروانه دریافت می کنند، اظهار کرد: بر اساس زون بندی و طبقه بندی ارائه شده صنایع غذایی اجازه دریافت پروانه خواهند داشت.

    صالحی نیا در پایان خاطرنشان کرد: صنایع دیگر نیز با توجه به ضوابط تعیین شده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور اجازه دریافت پروانه را پیدا می کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی