عصر بازار

پیام مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس بانک

عصر اعتبار- هجدهم آذرماه برای اعضای خانواده کارآفرین اعم از همکاران، سهامداران و مشتریان، روز فرخنده‌ای‌ است.

پیام مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس بانک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مهندس عطاءاله آیت‌اللهی مدیرعامل بانک کارآفرین، به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس بانک پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر می‌باشد:


    بسمه تعالی

    هجدهم آذرماه برای اعضای خانواده کارآفرین اعم از همکاران، سهامداران و مشتریان، روز فرخنده‌ای‌ است. بانک کارآفرین در حالی شانزده سالگی خود را جشن می‌گیرد که با ارائه خدمات نوین بانکی، به‌کار‌گیری فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی و نیز تکیه بر سرمایه انسانی جوان، متخصص،‌ خلاق و کارآمد، یکی از بانک‌های موثر و ممتاز در عرصه بانکداری کشور محسوب می‌شود.

    با استعانت از درگاه خداوند متعال و اطمینان و ایمان به تفکر خلاقانه و پیشتاز کلیه کارکنان،‌ بانک کارآفرین همچون گذشته مسیر رشد و بالندگی را طی خواهد نمود و با استمرار ارائه خدمات متنوع بانکی، هر روز شاهد موفقیت‌های روزافزون در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی خواهد بود. بدون شک با عزم و اراده‌ای که در کلیه همکاران بانک کارآفرین وجود دارد، قله‌های ترقی، موفقیت ‌و پیشرفت به سرعت طی خواهند شد و "خوشنامی" و "اعتبار" همچنان بر تارک این بانک خواهد درخشید.

    تدوین سند راهبردی بانک کارآفرین، افق پیش روی ما برای رسیدن به یک بانک چابک ‌و پیشرو در ‌ارائه راه‌حل‌های مالی جامع است. با افزایش رقابت میان بانک‌ها در ارائه خدمات متنوع به مشتریان و همچنین ظهور سیستم‏‌های بانکداری نوین همچون بانکداری شرکتی، بانکداری اختصاصی و.‌.. در کنار پیشرفت روزافزون تکنولوژی‌های ارتباطی، برنامه‏ریزی و آینده‌‏نگری در تصمیمات و فعالیت‏‌های پیش‌رو برای بانک‌ها اجتناب ناپذیر است. به بیانی ساده، هدف از برنامه‌‏ریزی استراتژیک برای بانک، هوشمندتر نمودن فرایندها و تصمیمات آتی بانک است.

    تدوین و اجرای برنامه استراتژیک موجب کاهش احتمال خطا و بالا بردن ضریب انتخاب‏‌های درست در سطوح خرد و کلان خواهد شد. این برنامه در راستای توسعه همه‌جانبه و موفقیت در بازار رقابتی نظام بانکی کشور، بهبود خدمت‌رسانی و کشف بازارهای جدید، و همچنین کسب مقام سرآمدی در بین بانک‌های کشور، طراحی و تدوین گردیده است تا چالش‌‏های پیش‌‏رو بر اساس یک برنامه‏‌ریزی هوشمندانه و شناسایی دقیق عوامل محیطی و داخلی مدیریت شوند.

    بانک کارآفرین علیرغم مشکلات اقتصادی و رکود تورمی حاکم بر اقتصاد کشور در سال جاری، مجدانه و با تلاش مستمر و بی‌وقفه همکاران، در صدد ایجاد تحرک در فضای اقتصادی بوده است و این روند کماکان ادامه خواهد یافت. به یاری خداوند متعال در سال آتی و در شرایط پساتحریم، شاهد گشایش در تمامی عرصه‌های اقتصادی،‌ نظام بانکداری و به ویژه بانک کارآفرین خواهیم بود.‌

    توسعه امور بین‌الملل بانک، آمادگی برای ورود به عرصه رقابتی داخل و خارج کشور و بسترسازی مناسب برای ارائه خدمات الکترونیکی گسترده‌تر و رفع برخی مشکلات موجود، از جمله اهدافی هستند که در سال آینده با همت مضاعف درصدد تحقق آنها خواهیم بود.

    بانک کارآفرین طی 15 سال گذشته دستاوردهای چشمگیری را در کارنامه خود به ثبت رسانده است، دریافت بیش از 30 تندیس، لوح و جایزه در زمینه‌های کیفیت، سلامت اداری، بهره‌وری، و رعایت اصول بانکداری در عرصه ملی و بین‌المللی گواه این مدعا است.

    کسب رتبه دوم در میان بانک‌های بورسی از لحاظ قابلیت اعتماد بر اساس ارزیابی سازمان بورس و اوراق بهادار، کسب تندیس و نشان بانک برتر ایران در گروه مشتری‌مداری در سومین جشنواره ملی سالیانه برترین شرکت‌های ایران (TOPEX) و کسب نشان استاندارد بین‌المللی زنجیره موفقیت سازمانی در صنعت بانکداری از سوی اتحادیه اروپا در سال 1394، همچنین کسب رتبه اول شفافیت مالی در میان 290 شرکت فعال بورس بر اساس ارزیابی سازمان بورس اوراق بهادار برای دوره 12 ماهه منتهی به شهریور 1393، کسب رتبه اول شفافیت مالی در میان گروه بانک‌های برتر کشور بر اساس ارزیابی سازمان بورس اوراق بهادار و دریافت بیست و سومین جایزه کیفیت و تعالی پنج قاره جهان کشور ژنو از سوی انجمن فرانسوی مدیریت در سال 1392 و ده‌ها موفقیت دیگر، از جمله مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

    شانزدهمین سالروز تاسیس بانک کارآفرین را به کلیه سهامداران، اعضای محترم هیات مدیره، مشتریان وفادار و تمامی همکاران عزیز تبریک عرض نموده و امیدوارم با خرد جمعی و همت والای تک تک شما عزیزان، به جایگاه رفیع‌تری در عرصه‌های ملی و بین‌المللی دست پیدا کنیم.

                                                                                       عطاءاله آیت‌اللهی

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو