عصر بازار

قدردانی کودکان بیمار محک از بیمه کارآفرین

عصر اعتبار- کودکان بیمار و بستری در بیمارستان موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان - محک - با برگزاری مراسمی از توجه و کمک های بیمه کارآفرین به این موسسه قدردانی کردند.

قدردانی کودکان بیمار محک از بیمه کارآفرین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، کودکان بیمار و بستری در بیمارستان موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان - محک - با برگزاری مراسمی از توجه و کمک های بیمه کارآفرین به این موسسه قدردانی کردند. در این مراسم از آقای عبدالمحمود ضرابی مدیر عامل بیمه کارآفرین که عضویت در هیات امنای محک را هم بر عهده دارد دعوت شده بود تا با حضور خود درمحک مراتب قدردانی این کودکان را استماع و به اطلاع کارمندان بیمه کارآفرین برساند. در همین مراسم مدیریت محک نیز از توجه جدی و مساعدت های مالی بیمه کارآفرین و بخصوص مدیرعامل و اعضای هیات مدیره آن به محک قدردانی کرد و این توجه را نتیجه پذیرش مسئولیت اجتماعی بیمه کارآفرین و کارکنان آن دانست. آقای ضرابی نیز در پاسخ به ابراز محبت کودکان سرطانی بستری در محک ضمن تشکر از ابراز لطف بی شائبه کودکان اطمینان داد که سهامداران، مدیران و کارکنان بیمه کارآفرین با رضایت کامل و با علاقه وافر در قبول این مسئولیت کوشا هستند. وی افزود محک تنها موسسه خیریه ای نیست که مورد توجه بیه کارآفرین است و این نوع کمک ها به موسسات خیریه دیگری هم که در زمینه درمان بیماران سرطانی مساعدت میکنند صورت میگیرد. وی اضافه کرد که بیمه کارآفرین علاوه بر کمک به موسسات خیریه، در زمینه های دیگری از جمله حفظ محیط زیست، ایمنی راهها و جلوگیری ار تصادفات رانندگی همکاری دارد. کودکان بیمار و بستری در بیمارستان محک در همین مراسم آلبومی از نقاشی های خود را تقدیم آقای ضرابی و بیمه کارآفرین کردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی