عصر بازار

خانه‌های اطراف پارک چند؟

عصر اعتبار- بر اساس آگهی های موجود، در میان واحدهای مسکونی که در نزدیکی پارک واقع شده اند، ارزان ترن در محله کمیل و گران ترین در محله نیاوران به فروش می رسد که به ترتیب با قیمت هر متر مربع یک میلیون و ۸۶۵ هزار تومان و ۱۸ میلیون تومان آگهی شده است.

خانه‌های اطراف پارک چند؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادآنلاین، علاوه بر محله‌ای که هر ملک مسکونی در آن واقع است، عوامل دیگر همچون، متراژ، سن بنا و از همه مهم‌تر موقعیت ملک در محله است که باعث تفاوت قیمت میان ملک‌ها می‌شود. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اقتصاد، برای مثال واقع شدن ملک در محیط‌های شلوغ، باعث کم شدن ارزش آن می‌شود، که پارک هم یکی از این محیط‌ها به شمار می‌رود.

    بر اساس گفته اکثر مشاوران املاک، نوع پارک در این موضوع اثرگذار است، برای مثال پارک‌هایی که محل بازی کودکان و محل تفریح خانواده‌هاست باعث افزایش قیمت منزل مسکونی اطراف آن می‌شود.

    بر اساس آگهی‌های موجود، در میان واحدهای مسکونی که در نزدیکی پارک واقع شده‌اند، ارزان‌ترن در محله کمیل و نزدیک پارک رضوان و گران‌ترین در محله نیاوران و در نزدیکی پارک جمشیدیه به فروش می‌رسد که به ترتیب با قیمت هر متر مربع یک میلیون و 865 هزار تومان و 18 میلیون تومان آگهی شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی