عصر بازار

قول وزیرکار برای پیگیری وام ۱۰ میلیونی کارگران

عصر اعتبار- دبیرکل شورای اسلامی کار گفت: وزیر کار در جلسه‌ای قول پیگیری وام ۱۰ میلیون تومانی برای کارگران را داده‌ و ما نیز منتظر اقدام آن‌ها هستیم.

قول وزیرکار برای پیگیری وام ۱۰ میلیونی کارگران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، رحمت‌الله پورموسی اظهار داشت: تاکنون هیچ اتفاقی مبنی بر در نظر گرفتن وام خرید کالای بسته خروج از رکود دولت برای کارگران نیفتاده و تشکل‌های مربوط به این بخش همچنان در انتظار اقدامات دولت هستند.

    وی در ارتباط با الزام وجود تضمین بازگشت پول به بانک‌ها، خاطرنشان کرد: یکی از پیشنهادات ارائه شده در این زمینه ورود تشکل‌های کارگری به بخش ارائه تضمین است که تشکل‌ها نمی‌توانند در این حوزه ورود قوی داشته باشند.

    دبیرکل شورای اسلامی کار افزود: تنها اقدامی که تشکل‌های کارگری می‌توانند برای این بخش انجام دهند، صادر کردن گواهی کارگر بودن شخص است که نمی‌تواند کمک‌دهنده باشد زیرا جای تضمین پرداخت پول را نمی‌گیرد.

    پورموسی با تأکید بر اینکه کارگران از سایر اقشار بیشتر به دریافت وام 10 میلیون تومانی خرید کالا نیاز دارند، بیان کرد: دولت باید مطابق وعده‌هایی که در این بخش داده، وارد عمل شده و ساز و کار مناسب برای اعطای این تسهیلات به این قشر را فراهم کند.

    وی تصریح کرد: یکی از دستور کارهای شورای عالی کار در هفته جاری همین موضوع در نظر گرفتن وام خرید لوازم منزل برای کارگران است که مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی