عصر بازار

رکود شکنی نرخ یورو در بازار ارز

عصر اعتبار- صرافان بازار ارز و سکه نرخ هر دلار آمریکا را امروز(شنبه) با ثبات نسبی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته با یک تومان رشد سه هزار و ۶۵۰ تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با یک هزار تومان کاهش ۹۲۰ هزار تومان تعیین قیمت کردند.

رکود شکنی نرخ یورو در بازار ارز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ساعت 24، هر یورو در بازار آزاد با 30 تومان رشد، چهار هزار و 10 تومان و هر پوند نیز با 50 تومان افزایش پنج هزار و540 تومان قیمت خورد.

    هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم نیز هر کدام با یک هزار تومان کاهش 920 هزار 919 هزار تومان تعیین قیمت شد.
    همچنین نرخ هر نیم سکه بهار آزادی با یک هزار تومان رشد قیمت، 466 هزار تومان و هر ربع سکه بدون تغییر قیمت 258 هزار تومان فروخته شد.
    هر سکه یک گرمی بدون تغییر قیمت 168 هزار تومان و هر گرم طلای 18عیار نیز 93 هزار و 900 تومان خرید و فروش شد.
    همچنین هر اونس طلا در معاملات امروز 1075 دلار قیمت گذاری شد.
    در پی عملیات ضربتی هفته گذشته نیروی انتظامی علیه دلالان در بازار ارز در تهران، امروز(یکشنبه) نیز این روند ادامه یافت. این مساله سبب شد تا حجم معاملات در بازار امروز ارز با جمع آوری دلالان کاهش یابد و تا ساعاتی نرخ مشخصی برای انواع ارز وجود نداشت.
    در عملیات چهارشنبه هفته گذشته، 48 نفر از دلالان غیرقانونی ارز دستگیرشدند و 230 هزار دلار به همراه مقادیر دیگری ارز، از آنان کشف و ضبط شد.
    برخوردهای چند روز اخیر نیروی انتظامی در حالی انجام شده که ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در ماه های گذشته بارها به صرافان برای دریافت مجوز از این بانک هشدار داده و گفته بود برای برخورد با صرافان بدون مجوز، هماهنگی هایی با نیروی انتظامی انجام شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی