عصر بازار

امضاء تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری بین پست، پست بانک ایران و پست کشور افغانستان

عصر اعتبار- تفاهم نامه همکاری سه‌جانبه همکاری بین پست، پست بانک ایران و پست کشور افغانستان به منظور راه‌اندازی پست مالی در کشور افغانستان با کمک و مشاوره فنی و کارشناسی پست بانک ایران به امضاء رسید.

امضاء تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری بین پست، پست بانک ایران و پست کشور افغانستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مطابق تفاهم نامه مذکور که به امضای خسرو فرحی مدیر عامل این بانک، حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و احمد وحید ویس رئیس پست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی افغانستان رسید، پست بانک ایران از طریق اعزام تیم کارشناسی و مدیریتی به کشور افغانستان جهت بررسی و امکان‌سنجی سازمانی، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پست این کشور و ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی در راه‌اندازی پست مالی افغانستان ایفای نقش خواهد کرد.
    بنابر این گزارش: مطالعه و امکان‌سنجی برقراری سرویس‌های مبادله وجوه به صورت الکترونیکی بین پست‌جمهوری افغانستان و پست بانک ایران از دیگر مفاد تفاهم‌نامه امضاء شده در زمینه همکاری دو طرف می‌باشد که تحقق این امر نقش مؤثری در ارائه خدمات بانکداری بین‌الملل به اتباع، تجار و بازرگان و ایجاد تسهیلات ارزی در این زمینه خواهد داشت.
    گفتنی است: این تفاهم‌نامه در جریان سفر وزیر مخابرات و تکنالوژی مخابراتی افغانستان و هیأت همراه به کشورمان در 9 دسامبر 2015 امضا گردید که در طول سه سال اجرائی خواهد شد و یک گروه کاری متشکل از کارشناسان دوطرف نیز بر اجرای مفاد آن از طریق برگزاری جلسه‌های دوره ای در چارچوب توافقات به عمل آمده نظارت خواهند نمود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی