عصر بازار

اعطای تسهیلات به پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک رفاه کارگران

عصر اعتبار- بانک رفاه کارگران به پذیرندگان پایانه های فروشگاهی در قالب طرح"پایانه های فروشگاهی"تسهیلات با شرایط ویژه اعطا می کند.

اعطای تسهیلات به پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک رفاه کارگران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، تمامی اشخاص دارای پایانه های فروشگاهی بانک رفاه می توانند از مزایای این طرح شامل اعطای تسهیلات خرد و تجاری و امکان استفاده از امتیاز متعلقه برای پرداخت تسهیلات فوق به بستگان درجه یک (پدر، فرزند، برادر و خواهر)، همچنین تخفیف نرخ سود و افزایش مدت بازپرداخت برخوردار شوند.
    بر اساس این طرح، اعطای تسهیلات یاد شده بر اساس اولویت های میانگین منابع، مجموع مبالغ تراکنش ها، تعداد تراکنش ها و مشروط به رعایت حداقل های تعیین شده بابت هر یک از تسهیلات مذکور و با رعایت ضوابط و مقررات جاری بانک است.
    گفتنی است نرخ سود بابت تسهیلات مبادله ای 21 درصد در سال و نرخ سود مورد انتظار بابت تسهیلات مشارکتی حداکثر 24 درصد در سال است.
    مشتریان محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی بانک به شماره تلفن 8525 -021 تماس حاصل کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی