عصر بازار

مخالفت مجلس با فروش کالاهای خارجی با وام بانکی

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس از مخالفت مجلس با فروش کالاهای خارجی با وام بانکی خبر داد و گفت: طی دو روز آینده دلایل این اقدام را از بانک مرکزی و وزارت صنعت پیگیری می‌کنیم.

مخالفت مجلس با فروش کالاهای خارجی با وام بانکی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، حمیدرضا فولادگر  با اشاره به اینکه مجلس موافق خرید کالای خارجی آن هم با کارت خرید اعتباری کالا نیست، اظهار داشت: در طرح فروش خودرو نیز مخالفت‌هایی از سوی مجلس برای فروش خودروهای خارجی آن هم با وام 25 میلیون تومانی مطرح شد که در آن مقطع وزارت صنعت دلایل این موضوع را اعلام کرد که برای نمایندگان قانع کننده بود.

    وی با بیان اینکه وزارت صنعت معتقد بود خودروهای خارجی که در طرح وام 25 میلیون تومانی به فروش می‌رسند تا حدودی در انتقال تکنولوژی اقدامات لازم را انجام داده‌اند، افزود: نمایندگان مجلس در خرید کالاهای خارجی نیز این موضوع را مورد توجه قرار داده‌اند و قرار است سوالات خود را از وزارت صنعت و بانک مرکزی مطرح کنند.

    رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با تأکید براینکه هدف از سیاست‌های تشویقی دولت تحریک تقاضا در سطح بازار و حمایت از واحدهای تولیدی بود، گفت: نباید از این هدف فاصله بگیریم و فضایی را برای فروش کالاهای خارجی به وجود آوریم.

    فولادگر تصریح کرد: مجلس طی دو روز آینده به صورت کتبی و یا شفاهی دلایل ورود کالاهای خارجی در طرح کارت اعتباری خرید کالا را از بانک مرکزی و وزارت صنعت پیگیری خواهد کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی