عصر بازار

حضورمدیربیمه‌کوثر در نشست علمی بیمه اجباری

عصر اعتبار- در این نشست بررسی لایحه بیمه اجباری خسارت وارده به شخص‌ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه زمینی مدیران عامل صنعت بیمه و اعضای هیأت‌علمی، اساتید دانشگاهی و دانشجویان رشته بیمه و اکچوئری در مؤسسه آموزش‌عالی اکو، همزمان با هفته پژوهش برگزار شد، حضور یافت.

حضورمدیربیمه‌کوثر در نشست علمی بیمه اجباری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل شرکت بیمه‌کوثر در گردهمایی سلسله نشست‌های علمی‌تخصصی بررسی موضوع‌های فنی بیمه‌ای که با موضوع بررسی لایحه بیمه اجباری خسارت وارده به شخص‌ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه زمینی و باحضور جمعی از مدیران عامل صنعت بیمه و اعضای هیأت‌علمی، اساتید دانشگاهی و دانشجویان رشته بیمه و اکچوئری در مؤسسه آموزش‌عالی اکو، همزمان با هفته پژوهش برگزار شد، حضور یافت.

    حضور مدیرعامل بیمه‌کوثر در نشست علمی بررسی لایحه بیمه اجباری خسارت وارده به شخص‌ثالث

    مدیرعامل شرکت در این نشست بیان‌کرد: تغییر دیدگاه از نظریه تقصیر و خطر به تضمین حق و نیز افزایش بارمالی و کاهش حاشیه سود که منجربه تضعیف صنعت بیمه می‌شود ازجمله چالش‌های لایحه بیمه اجباری خسارت وارده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه زمینی است.

    عبدالرسول عطایی خاطرنشان‌کرد: نامشخص بودن تفویض تعهد، افراد تحت‌پوشش و تضعیف اصل حسن نیت ازجمله نقاط مبهم در این لایحه است.

    وی آمار تلفات جانی و مصدومان ناشی از تصادفات در کشور را در مقایسه با نرم جهانی بالا دانست و گفت: مشکل افزایش دیه و وضع عوارض گوناگون و مالیات بر بیمه‌نامه‌های ثالث ازجمله مشکلات در این حوزه است.

    گفتنی است؛ در پایان با انعقاد تفاهم‌نامه مقرر گردید، از پروژه‌های تحقیقاتی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان آن مؤسسه توسط شرکت‌های بیمه حمایت و زمینه‌های جذب آن‌ها در صنعت بیمه کشور فراهم شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی