عصر بازار

بانک حکمت ایرانیان به عضویت ADFIAP درآمد

عصر اعتبار- بانک حکمت ایرانیان در ادامه توسعه فعالیت های ارزی و بین المللی خود در امر خدمت رسانی به مشتریان خود موفق به عضویت در انجمن توسعه موسسات مالی در آسیا و اقیانوسیه (ADFIAP ) شد.

بانک حکمت ایرانیان به عضویت ADFIAP درآمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، نادر حسن پور معاون امور بین الملل بانک با اعلام این خبر اظهار داشت: این موفقیت را به همه همکاران عزیزم در بانک حکمت ایرانیان تبریک عرض می کنم.

    وی افزود : ادفیاپ مرکز ثقل بانک های در حال توسعه در منطقه آسیا و اقیانوسیه است که عضویت در آن برای بانک حکمت ایرانیان در جهت گسترش فعالیت های بین المللی نقش بسیار خاص و مهمی را ایفا می کند. این سازمان در سال 1976 با هدف تحقق توسعه پایدار تأسیس گردید و در حال حاضر با 132 موسسه از 45 کشور جهان در حال فعالیت است .

    حسن پور در خصوص حوزه فعالیت این موسسه نیز گفت :  ادفیاپ وظایف بسیار متنوعی در حوزه مأموریت اصلی خود ، یعنی تحقق توسعه پایدار موسسات مالی و اعتباری و بانکها دارد. از جمله وظایف ادفیاپ می توان به این موارد اشاره داشت: سرعت بخشیدن به توسعه پایدار از طریق تقویت عملکرد موسسات  ، بالابردن ظرفیت اعضا و حمایت از طرحهای نوین توسعه ملی پایدار ، ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی در زمینه های مختلف جهت توسعه ملی پایدار ، برگزاری دوره های متنوع آموزشی بصورت حرفه ای جهت اعضا ، ایجاد فرصت های مناسب جهت همکاری های بین المللی جهت اعضا و ایجاد زمینه های تبادل اطلاعات بین بانکهای عضو و موسسات وابسته .

    نادر حسن پور معاون امور بین الملل بانک حکمت ایرانیان در پایان خاطرنشان ساخت : بانک حکمت ایرانیان با عضویت در این موسسه می تواند با بهره گیری از خدمات ادفیاپ با سایر اعضا در سطح بین المللی ارتباط برقرار کرده و از تجارت بین المللی اعضا استفاده های مطلوبی داشته باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی