عصر بازار

نشست مدیرعامل پست‌بانک‌ایران با فرمانده پایگاه‌های بسیج مدیریت‌های شعب

عصر اعتبار- خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران، بیست‌وسوم آذرماه سال جاری نشست مشترکی با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مدیریت‌های شعب استان‌ها و مناطق تهران درسالن کنفرانس ساختمان مرکزی برگزار و طی آن یادوخاطره مرحوم غلامعباس شیدائی فرمانده پایگاه بسیج استان فارس گرامی داشته شد.

نشست مدیرعامل پست‌بانک‌ایران با فرمانده پایگاه‌های بسیج مدیریت‌های شعب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر فرحی ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول و تقدیر از ارائه نقطه نظرها و بیان مشکلات توسط فرماندهان پایگاه‌ها گفت: بسیج همزاد انقلاب اسلامی است که با تدبیر حکیمانه و دوراندیشی ژرف حضرت امام خمینی(ره) در همان اوایل انقلاب شکل شد و کمتر کسی فکر می‌کرد که امروز این شجره طیبه نقش اساسی در عرصه‌های مختلف کشور داشته باشد.
    وی تصریح کرد: همواره مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌ها رزمندگانی هستیم که در طول جنگ تحمیلی و دفاع مقدس درمقابل تهاجم بیگانگان چون کوهی استوار ایستادگی کردند.
    فرحی خاطرنشان ساخت: پست بانک ایران علیرغم مشکلات متعدد طی 19 سال گذشته توانست اثرگذاری خوبی درجامعه داشته و افتخار بزرگی برای دولت، شبکه بانکی و اقتصاد کشور باشد.
    وی درپایان بر ارتقاء جایگاه دفاترخدمات بانکی و انتخاب کارگزاران آن براساس استانداردهای تعیین‌شده و دارای اهلیت کافی تأکید و خواستار کمک همه کارکنان برای پیگیری وصول مطالبات و کاهش آن به 5 درصد با درنظرگرفتن استمهال و مساعدت‌های لازم برای بدهکاران و تجهیزمنابع برای افزایش درآمد و سودآوری بانک بیشتر شد.
    دکتر صباغی عضو هیأت مدیره نیز در این نشست ضمن تقدیر از فرماندهان پایگاه‌ها گفت: مرحوم فقید شیدائی اولین فرمانده بسیج در مجموعه پست بانک ایران بود که بنابر اظهار صریح کارکنان مدیریت شعب استان فارس، این مرحوم برگزیده‌ترین نیروی انسانی از منظر شاخص‌های اخلاقی و دینی بود و همواره یادوخاطره او در اذهان ما ماندگار خواهد بود.
    وی در ادامه توضیحات لازم درخصوص مشکلات و مسائل مطرح شده توسط فرماندهان پایگاه‌ها پرداخت و خواستار تلاش مضاعف همکاران برای بهبود وضعیت امور شد.
    حجت‌الاسلام عبدالرحمن آقائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج بانک هم ضمن تقدیر از دکتر فرحی و دکتر صباغی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره درجمع فرماندهان پایگاه‌ها، گزارشی از برنامه‌ها و مشکلات این حوزه را مطرح و بر انجام برنامه‌های پایگاه‌ها طبق برنامه‌های ابلاغی مرکز بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ناحیه بسیج ادارات استان‌ها تأکید کرد.
    وی با تأکید بر اینکه همه برنامه‌های بسیج براساس فرامین مقام معظم رهبری صورت می‌پذیرد به تشریح ویژگی بسیجیان پرداخت و گفت: فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال، آزادگی و عدم تسلیم شدن در برابر خواسته‌های نفسانی است.
    فرمانده حوزه مقاومت بسیج درپایان اعلام کرد: همکاران بسیجی آماده هرگونه همکاری و مجاهدت برای کمک به پیشرفت و توسعه خدمات بانک در سراسر کشور هستند.
    همچنین در این نشست هریک از فرماندهان پایگاه‌های بسیج مدیریت‌های شعب استان‌ها و مناطق تهران ضمن معرفی خود و اشاره به مشکلات واحدهای اجرائی، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را جهت بهبود وضعیت امور و رفع مشکلات اعلام کردند.
    گفتنی است: فرماندهان بسیج پایگاه‌های پست‌بانک‌ایران در چهاردهمین همایش فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مجموعه‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که طی روزهای بیست‌وچهارم و بیست‌وپنجم آذرماه سال‌جاری در مجتمع مخابراتی شهیدیگانه مخابرات استان تهران برگزار می‌شود نیز حضور دارند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی