عصر بازار

با حضور دکتر همتی

کلینیک‌های فوق تخصصی بیمارستان بانک ملی ایران افتتاح شد

عصر اعتبار- با حضور دکتر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران، کلینیک‌های فوق تخصصی بیمارستان این بانک افتتاح شد.

کلینیک‌های فوق تخصصی بیمارستان بانک ملی ایران افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بر این اساس در راستای تکریم حقوق بیماران و بهبود کیفیت خدمات درمانی بیمارستان بانک ملی ایران، کلینیک‌های فوق تخصصی قلب و عروق فوق اینترونشن، روماتولوژی، غدد، مشاوره قلب – بیهوشی، خون و آنکولوژی (سرطان شناسی)، ژنتیک، غربالگری پستان و نوار قلب در طبقه همکف این بیمارستان مورد افتتاح و رونمایی قرار گرفت.
    دکتر همتی در آیین افتتاح کلینیک‌های فوق تخصصی بیمارستان بانک ملی ایران که با حضور محمدعلی ایزدی معاون منابع انسانی، تنی چند از مسئولان ادارات ستادی و جمعی از مدیران، پزشکان و پرستاران این بیمارستان برگزار شد، با تقدیر از دکتر عطارزاده رئیس بیمارستان بانک و همکاران به جهت تلاش‌ها و خدمات موثر و منسجم صورت گرفته برای تامین سلامت روحی و جسمی کارکنان ابراز داشت: احداث و تجهیز کلینیک‌های فوق تخصصی، اقدامی خوب و قابل تقدیر است که سطح رفاه، آسایش و امنیت روحی و جسمی کارکنان را ارتقا می‌دهد.
    وی گفت: مسائل بیمارستان بانک در اولویت تصمیم‌گیری‌های هیأت مدیره بانک قرار دارد چون به طور مستقیم با سلامت روحی و جسمی همکاران در ارتباط است.
    به گفته دکتر همتی روند ارائه خدمات پزشکی بیمارستان بانک در حال حاضر خیلی بهتر از گذشته شده است و با اجرای اقدامات موثر در آینده‌ای نزدیک، کیفیت ارائه خدمات ارتقا خواهد یافت.
    وی با اشاره به محدودیت‌های قانونی بانک‌های دولتی در زمینه هزینه‌کرد بودجه اظهار داشت: بیمارستان بانک برای تجهیز و توسعه خدمات خود باید تبدیل به یک شرکت وابسته به بانک شود.
    مدیر عامل بانک ملی ایران بر احداث و تجهیز درمانگاه‌های آنژیوگرافی و دندانپزشکی در آینده نزدیک تاکید و در ادامه حضور تیم پزشکی در شعب برای ارزیابی و مشاوره سلامت همکاران را جزو اقدامات موثر و قابل تقدیر بیمارستان بانک عنوان کرد و خواستار تداوم این روند شد.
    رئیس بیمارستان بانک ملی ایران نیز در این مراسم با تقدیر از حمایت‌های مدیر عامل بانک از طرح‌های توسعه‌ای بیمارستان ابراز داشت: بیمارستان بانک، خانه امید همکاران در سراسر کشور است و ما موظف هستیم بهترین امکانات پزشکی را جهت تامین سلامت آنها فراهم کنیم.
    دکتر عطارزاده با تشریح روند احداث و تجهیز کلینیک‌های فوق تخصصی بیمارستان ابراز امیدواری کرد، با آغاز به کار این کلینیک‌ها، سطح ارائه خدمات پزشکی به همکاران ارتقای اساسی پیدا کند.
    وی با اشاره به وضعیت خدمات‌دهی بیمارستان بانک گفت: روزانه 1200 بیمار به بیمارستان بانک مراجعه می‌کنند و قطعاً احداث این کلینیک‌ها در جلب رضایت بیشتر بیماران موثر خواهد بود.
    پس از این مراسم، مدیر عامل بانک و هیأت همراه، تعدادی از بخش‌های بیمارستان را مورد بازدید قرار دادند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی