عصر بازار

در پنجمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری،

پژوهشگر برتر بانک کارآفرین مورد تجلیل قرار گرفت

عصر اعتبار- در پنجمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری، از سوی پژوهشکده پولی و بانکی از پژوهشگر برگزیده بانک کارآفرین تقدیر به عمل آمد.

پژوهشگر برتر بانک کارآفرین مورد تجلیل قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بر اساس این گزارش، فرزین نورزاده کارشناس مدیریت طرح و توسعه بانک کارآفرین، با ارائه سه مقاله به‌عنوان پژوهشگر برتر بانک کارآفرین مورد تقدیر قرار گرفت.

    این گزارش حاکی است در ابتدای مراسم علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی با ارائه دستاوردهای این نهاد طی سال‌های اخیر گفت: هدف ما تمرکز بر تحقیقات کاربردی برای حل مشکلات نظام بانکی است و در این راه، ایده‌های پژوهشگران عرصه پول و بانک می‌تواند کمک بزرگی برای ما باشد.

    وی افزود: در صورتی که نظام بانکی به روز و کارآمد نباشد، نمی‌تواند نیازهای جامعه را پاسخ دهد. در سال‌های گذشته شکافی بین نظام بانکی کشور و نظام بانکداری دنیا به وجود آمده است که از بین بردن آن تنها با رویکرد علمی و پژوهشی امکان پذیر است.

    در پایان مراسم هیأت داورانِ پنجمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری، پس از بررسی نتایج داوری اولیه آثار تألیفی و نیز مستندات پژوهشگران و مدیران پژوهشی، در مورد برگزیدن مدیران پژوهشی، پژوهشگران و آثار منتخب، رای خود را اعلام کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی