عصر بازار

تدوین طرحی برای نوسازی ناوگان شهری

اقدام دولت در پرداخت وام خودرو، شایسته بود

عصر اعتبار- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: برای نوسازی ناوگان شهری طرحی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تدوین شده است.

اقدام دولت در پرداخت وام خودرو، شایسته بود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه من در جلسه امروز شورای شهر در خصوص چگونگی ساختار مدیریت شهری صحبت کردم، گفت: ضروری است مدلی را برای مدیریت شهری داشته باشیم تا هر شهر به اقتضای طبیعت خود مشکلاتش را حل کند.

    وی با بیان اینکه تهران پایتخت ایران و کلانشهری بزرگ است خاطرنشان کرد: طبعاً این شهر متناسب با عرض و طولی که دارد و استقرار نهادهای بزرگ و تاثیرگذار حکومتی در این شهر و نیز شرایط اقلیمی خاص خود دارای مشکلات خاص مدیریتی است، لذا انتظار داریم که از رکن تصمیم‌گیری مدیریت شهری یعنی شورای شهر به نحو مقتضی برای حل چالش‌ها استفاده شود.

    نوبخت همچنین در خصوص اقدام دولت در پرداخت وام خودرو در کشور اظهار کرد: آنچه که دولت انجام داد در راستای تقویت صنعت خودرو و تولیدکنندگان است که با برنامه‌ریزی کارشناسانه در جهت کمک به تولید در سراسر کشور انجام شده است که این اقدام کاری شایسته بود.

    وی همچنین از تدوین طرحی در خصوص نوسازی ناوگان شهری در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور خبر داد و افزود: این طرح در جهت آن است تا دولت به سهم خود در جهت بهبود آلودگی هوا اقدام کند.

    سخنگوی دولت با اشاره به سفر روحانی به استان خراسان رضوی گفت: طرحی مشابه نیز برای بهبود ناوگان شهری در شهر مشهد در نظر گرفته شده است و براساس آن قرار است 200 دستگاه اتوبوس برای ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر مشهد خریداری شود.

    وی در پایان تاکید کرد: قطعاً توسعه حمل و نقل عمومی از اولویت‌های دولت است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی