عصر بازار

آغاز به کار معاونت های ارزی شعب بانک سینا

عصر اعتبار- در راستای توسعه خدمات بین الملل بانک سینا و ایجاد تمهیدات لازم برای استفاده بهینه از فضای پساتحریم، فعالیت معاونتهای ارزی شعب این بانک آغاز شد.

آغاز به کار معاونت های ارزی شعب بانک سینا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در راستای ارائه خدمات بهینه و توسعه فعالیت ها در بخش بین الملل، معاونت ارزی شعب این بانک در دو شعبه شهید بهشتی و میدان مادر تهران فعالیت خود را آغاز کردند که با تمهیدات اندیشیده شده در آینده نزدیک، با افتتاح این معاونت در سایر شعب تهران و مراکز استانهای اصفهان، خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی و خراسان این تعداد به 10 شعبه افزایش خواهد یافت.
    بر اساس این گزارش، یکی از اساسی ترین برنامه های بانک سینا در کنار توسعه و بهینه سازی خدمات بانکداری الکترونیک و ارائه بسته های تسهیلاتی، توسعه بخش بین الملل است که در این راستا فعالیت های ارزی بانک از شرایط متمرکز فعلی به شرایط نیمه متمرکز و غیر متمرکز تبدیل خواهد شد.
    گفتنی است بانک سینا در حال حاضر نیز خدمات متعددی در بخش بین الملل ارائه می نماید که از آن جمله می توان به افتتاح انواع حساب های ارزی، خرید و فروش ارز، صدور حواله های ارزی داخلی و دریافت حواله های ارزی به نام مشتریان از بانک های داخل یا خارج کشور و همچنین گشایش اعتبارات اسنادی دیداری و مدت دار اشاره کرد.
    در کنار این  خدمات، نسبت به صدور انواع ضمانتنامه های ارزی، انجام امور مربوط به واردات کالا از طریق ثبت سفارش بروات اسنادی، انجام امور مربوط به اعتبارات اسنادی صادراتی و صدور گواهی تمکن مالی به زبان انگلیسی جهت مشتریان در بانک سینا نیز اقدام می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی