عصر بازار

امکان برداشت نقدی از کیف پول همراه

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت جیرینگ گفت: مشتریان تمامی بانک‌ها با استفاده از سرویس جدید ما می‌توانند "بدون داشتن کارت" توسط کیف پول همراه جیرینگ، از دستگاه خود پرداز بانک مسکن مبلغی را برداشت کنند.

امکان برداشت نقدی از کیف پول همراه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، مهرداد خطیبی با بیان اینکه این سرویس در دو مرحله انجام می‌شود، اظهار کرد: مرحله انتقال، که در این مرحله استفاده کننده از سرویس، مبلغی از کیف پول جیرینگ خود را به نام برداشت کننده منتقل می‌کند و در مرحله برداشت، برداشت کننده به دستگاه خودپرداز بانک مسکن مراجعه کرده و پس از انتخاب گزینه برداشت بدون کارت ابتدا شناسه قبض برداشت که توسط بانک مسکن برای وی پیامک شده را وارد و پس از آن رمز دوم ارسالی توسط فرد انتقال دهنده را وارد کرده و مبلغ انتقال یافته را از طریق خودپرداز دریافت می‌کند.

    وی گفت: روش‌های انتقال با استفاده از کد کوتاه به این ترتیب است که فرد با تلفن همراه (مشترکان همراه اول) #8*7* را شماره‌گیری و در مرحله بعدی، شماره موبایل مقصد را وارد و در صورت انتقال به خط خود عدد 1 را وارد کرده و پس از آن مبلغ مورد نظر را مشخص می‌کند و پس از آن نیز با وارد کردن رمز کیف پول جیرینگ خود فرآیند انتقال وجه از طریق تلفن همراه به پایان می‌رسد.

    او افزود: پس از انجام مراحل فوق و در صورت وجود مبلغ اعلامی در کیف پول، یک رمز از طرف سامانه بصورت پیامک برای ارسال کننده فرستاده و یک پیامک دیگر حاوی شماره قبض برداشت نیز از طرف بانک به شماره موبایل مقصد (برداشت کننده) ارسال می‌شود.

    مدیرعامل شرکت جیرینگ در توضیح مزایای این سرویس گفت: با استفاده از این روش مشترکان همراه اول در هر نقطه از کشور در هر روز می‌توانند تا سقف مبلغ 200 هزار تومان برای هر فردی که کارت بانکی در اختیار ندارد در بستری امن پول منتقل کند.

    جعفری -معاون اداره خدمات نوین بانک مسکن- نیز در این مراسم با بیان اینکه امیدواریم این سرویس در کشور فراگیر شود گفت: یکی از دغدغه‌های مشترکان جیرینگ برداشت پول نقد از کیف پول همراه بود که با راه‌اندازی این سرویس آنها به راحتی می‌توانند نسبت به تبدیل وجه کیف پول جیرینگ خود به اسکناس از طریق خودپردازهای بانک مسکن اقدام کنند.

    وی با تاکید بر اینکه این سرویس اولین گام همکاری با شرکت جیرینگ بود افزود: به زودی سرویس‌های دیگری نیز با همکاری جیرینگ و بانک مسکن در حوزه بانکداری همراه رونمایی خواهد شد.

     


    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی