عصر بازار

رئیس سابق سازمان امور مالیاتی:

قانون مالیات بر ارزش افزوده برای دوره ۵ ساله تصویب خواهد شد

عصر اعتبار- قانون مالیات بر ارزش افزده قبلی یک قانون ۵ ساله آزمایشی بود که دو سال هم در قوانین بودجه سالانه تمدید شد تا اصلاحیه آن به مجلس برود هم اکنون اصلاحیه آن آماده شده و کل قانون بازنگری و به مجلس خواهد رفت.

قانون مالیات بر ارزش افزوده برای دوره ۵ ساله تصویب خواهد شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، رییس سابق سازمان امور مالیاتی در مورد لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده  اظهار داشت: کار بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی دولت از هفته جاری، آغاز می شود. این لایحه پس از نهایی شدن در  کمیسیون که به مجلس شورای اسلامی خواهد رفت.

    وی افزود: قانون مالیات بر ارزش افزده قبلی یک قانون 5 ساله آزمایشی بود که دو سال هم در قوانین بودجه سالانه تمدید شد تا اصلاحیه آن به مجلس برود. هم اکنون اصلاحیه آن آماده شده و کل قانون بازنگری و به مجلس خواهد رفت.

    وی در مورد افزایش یک درصدی قانون مالیات بر ارزش افزوده کالاها تصریح کرد: یک درصد یک مؤلفه  در این قانون است که نرخ آن در سال آینده چه میزان باشد که این نرخ برای یک دوره 5 ساله تصویب خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی