عصر بازار

به میزبانی بانک قرض الحسنه رسالت

جلسه شورای هماهنگی بانک های کرمان

عصر اعتبار- جلسه شورای هماهنگی بانک های استان کرمان به میزبانی بانک قرض الحسنه رسالت برگزار شد.

جلسه شورای هماهنگی بانک های کرمان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، جلسه شورای هماهنگی بانک های استان کرمان با حضور فتوت معاون اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری، سنجری مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین¬الملل استانداری و صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان و مدیران شبکه بانکی استان در محل مهمانسرای جهانگردی کرمان برگزار شد .
    در ابتدای جلسه مصطفی عسکری پور مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمان با ارائه گزارشی در خصوص عملکرد بانک قرض الحسنه رسالت در استان توضیحاتی ارائه کرد. در ادامه معاون اقتصادی و توسعه منطقه¬ای استانداری کرمان ضمن تشکر از عملکرد بانک های استان، به رکود حاکم بر اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی باید برنامه های اقتصاد مقاومتی را سر لوحه کار خود قرار دهیم. وی همچنین با تأکید بر تأثیرگذاری بانک ها در اقتصاد استان از مدیران بانکی درخواست کرد در تدوین برنامه آتی توسعه استان مشارکت داشته باشند.
    در این نشست سنجری از طرف مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) به جهت همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان و نیازمندان تقدیر و تشکر کرد . وی همچنین با اشاره به تفاهم نامه منعقده استانداری با کمیته امداد امام خمینی (ره) خواستار تسریع در پرداخت اعتبار ابلاغی به بانک ها شد.
    در ادامه صادق زاده نیز ضمن تشکر از مجموعه بانک های استان خواستار نگاه ویژه مدیران بانکی به مددجویان و اقشار آسیب پذیر تحت پوشش سازمان بهزیستی¬، زمانبندی اعطای تسهیلات و تفکر جمعی جهت حل مشکلات آنان شد. در پایان جلسه امیری دبیر شورای هماهنگی بانک های استان گزارشی از جلسات برگزار شده جهت تدوین برنامه ششم توسعه استان ارائه داد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو