عصر بازار

با نرخ ۱۰ درصد

پست بانک ایران تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌کند

عصر اعتبار- پست بانک ایران براساس تفاهم‌نامه منعقده با صندوق توسعه ملی، برای حمایت از تولید و گسترش کسب و کارهای خرد و متوسط (‌SMEها) درسطح کشور، برای اشخاص حقیقی ۱۰ میلیارد ریال و اشخاص حقوقی نیز ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مورد نیاز با نرخ ۱۰ درصد پرداخت می‌کند.

پست بانک ایران تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر فرحی مدیرعامل این بانک در بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با حضور در غرفه وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات طی نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌ها ضمن اعلام خبر فوق گفت: این بانک دارای دو رویکرد اصلی است که یکی از آن بانک تخصصی حوزه IT و بانک توسعه‌ای حوزه روستائی است. بر این اساس تلاش می‌کند با تأمین مالی بخش‌های IT و ICT، این بخش مورد حمایت قرار دهد.
    وی افزود: یکی دیگر از رویکردهای این بانک، حضور گسترده در تمامی نقاط کشور و ارائه خدمات متنوع بانکی به‌منظور فراهم نمودن دسترسی عمومی هموطنان به آن است که درهمین راستا در بیش از 12هزار نقطه حضور دارد.
    فرحی تصریح کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بستر مناسبی را برای توسعه و گسترش خدمات پست بانک ایران درسطح کشور ایجاد کرده و این بانک آمادگی لازم برای تأمین مالی فعالان حقیقی و حقوقی بخش‌های مختلف را دارد.
    مدیرعامل پست بانک ایران با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر 80 هزار فقره تسهیلات در سطح روستاها پرداخت شده خاطرنشان ساخت: باجه‌های پست بانک ایران، تمامی خدمات متنوع پولی و بانکی را به صورت لحظه‌ای (online) به هموطنان ارائه می‌کنند.
    همچنین دکتر فرحی در این نشست به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی