عصر بازار

رستگار در گفتگو با"عصر اعتبار" :

بانک ملت ۵۰ میلیون کارت در دست مردم دارد

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک ملت گفت: بانک ملت حدود ۵۰ میلیون کارت بانکی ملت در دست مردم دارد که بیشترین تعداد کارت های بانکی را به خود اختصاص داده است.

بانک ملت ۵۰ میلیون کارت در دست مردم دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸:۰۰

    محمد رستگار مدیر عامل بانک ملت با اشاره به فعالیت های اخیر این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک به "عصر اعتبار" اعلام کرد:  تلاش شده تا بانک ملت در حوزه بانکداری الکترونیک در جایگاه مطلوبی قرار بگیرد؛ به طوری که امروزه حدود 50 میلیون کارت بانکی در دست مردم دارد.
    وی ادامه داد: همچنین بانک ملت، از 30 بانک فعال در کشور، رتبه یک صدور تراکنش را نیز به خود اختصاص داده است.
    رستگار با تاکید بر پیشتازی در سرعت صدور تراکنش یادآور شد:  بانک ملت از نظر میزان تراکنش صادر شده سالانه ، حدود 37 درصد از کل شبکه بانکی را به خود اختصاص داده و در خاورمیانه نیز دارای رتبه اول و در سطح جهانی در جایگاه 22 ایستاده است.
    وی سرعت پردازش اطلاعات خدمات الکترونیک را در بانک ملت بسیار بالا دانست و گفت: در کاهش صرف زمان به منظور انجام عملیات بانکی، صاحب رکورد هستیم.
    مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد: حدود 675 هزار دستگاه POS ملت در فروشگاه های کشور موجود  است که از نظر تعداد و تراکنش رتبه دوم را داشته و از نظر جابه جایی مبلغی، رتبه اول را در شبکه بانکی به خود اختصاص داده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی