عصر بازار

تهران قهرمان دوازدهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال پست بانک ایران شد

عصر اعتبار- تیم منتخب استان تهران قهرمانی دوازدهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال کارکنان پست بانک ایران را از آن خود کرد تا به عنوان پرافتخارترین تیم این مسابقات لقب بگیرد.

تهران قهرمان دوازدهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال پست بانک ایران شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در بازی نهائی، این تیم پس از تساوی 2 بر 2 در مقابل منتخب استان‌های گیلان و زنجان در ضربات پنالتی حریف خود را مغلوب کرده و قهرمان شد و در بازی رده‌بندی نیز منتخب استان‌های فارس و بوشهر با نتیجه 6 بر 2 منتخب استان‌های آذربایجان شرقی و غربی را شکست داد و سوم شد.
    همچنین در پایان این مسابقات، کوروش شادمان با 12 گل از منتخب فارس و بوشهر آقای گل شد و مسیب شعبان‌پور دروازه‌بان منتخب گیلان و زنجان نیز به عنوان بازیکن اخلاق شناخته شد.
    بنابراین گزارش: این دوره از مسابقات با شرکت 8 تیم از کارکنان بانک از سراسر کشور در قالب تیم‌های منتخب استان‌های گیلان و زنجان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، کرمانشاه و ایلام، هرمزگان و خوزستان، فارس و بوشهر، خراسان‌های شمالی، جنوبی و گلستان، خراسان رضوی و مازندران به همراه منتخب استان تهران و با حضور برخی از مسئولان بانک و حمید عباسی مدیرعامل مؤسسه پیام طی روزهای بیست‌و‌چهارم لغایت بیست‌و‌هفتم آذرماه سال جاری به میزبانی مدیریت شعب استان گیلان در مجتمع ورزشی- تفریحی آهوان چابکسر برگزار گردید.
    گفتنی است: تاکنون تهران با 3 قهرمانی، 3 مقام نایب قهرمانی و 3 مقام سومی، کرمانشاه با 3 مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی، خراسان‌رضوی با 2 قهرمانی، 3 مقام نایب قهرمانی و 3 مقام سومی، اصفهان با یک قهرمانی، 2 نایب قهرمانی و 2 مقام سومی، فارس با یک قهرمانی، دو نایب قهرمانی و 3 مقام سومی، گیلان با یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی و کرمان نیز با یک قهرمانی و خراسان شمالی با یک مقام سومی به عنوان مقام آوران این مسابقات می‌باشند و سایر تیم‌های شرکت‌کننده در طول یازده دوره هیچ مقامی بدست نیاورده‌اند.
    شایان ذکر است: جدول کامل عناوین تیم‌ها و میزبانی بدین شرح می‌باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی