عصر بازار

فرهنگ‌سازی اولویت‌ سازمان مالیاتی اعلام شد

عصر اعتبار- رئیس کل جدید سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد: فرهنگ‌سازی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان است.

فرهنگ‌سازی اولویت‌ سازمان مالیاتی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سیدکامل تقوی نژاد با تاکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی مالیاتی، گفت: باید بتوانیم با فرهنگ‌سازی و ایجاد اعتماد بین مردم و سازمان، مالیات را از مردم دریافت کرده و آنها را به صورت صحیح در فرآیندهای زیرساختی که سبب رشد اقتصادی می ‌شود به کار ببریم.

    رئیس کل جدید سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه نفت یک ثروت ماندگار و بین نسلی است که باید صرف برنامه‌ریزی‌های صحیح برای اقتصاد مقاومتی شود، گفت: مالیات درآمدی است که باید از درون ظرفیت های اقتصادی کشور بجوشد و برای همیشه اقتصاد را بیمه کند.

    وی با بیان اینکه تقویت فرهنگ مالیاتی یکی از مهم‌ترین اولویت های ما بوده و در دستور کار سازمان امور مالیاتی کشور قرار دارد، تصریح کرد: باید بتوانیم با فرهنگ‌سازی و ایجاد اعتماد بین مردم و سازمان، مالیات را از مردم دریافت کرده و آنها را به صورت صحیح در فرآیندهای زیرساختی که سبب رشد اقتصادی می ‌شود به کار ببریم.

    تقوی نژاد با اشاره به سخنان رئیس جمهور در خصوص اهمیت فرهنگ‌سازی مالیاتی اظهارداشت: براساس این اظهارات، باید تلاش کنیم که تلقی عمومی از مالیات از طریق فرهنگ‌سازی تغییر اساسی پیدا کند به گونه‌ای که اتکا به مالیات نه تنها به عنوان منبع تامین‌کننده هزینه‌های دولت بلکه به عنوان تنها مسیر دست‌یابی به اقتصاد درون‌زا و اقتصاد مقاومتی تلقی شود.

    وی با اشاره به تاکید دکتر روحانی بر تقویت فرهنگ مالیاتی و همکاری تمامی ارکان نظام در این زمینه، اظهارداشت: آحاد جامعه و بخش‌های مختلف اقتصادی باید اطمینان حاصل کنند که آنچه از آنها ستانده می‌شود به عدالت است و برای هزینه کرد درآمدهای مالیاتی نیز فسادی وجود ندارد که در این خصوص تمامی ارکان نظام اعم از مراجع عظام، مسئولان و اصحاب رسانه در این خصوص سازمان را یاری رسانند.

    معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اهمیت بحث عدالت و ضرورت تحکیم ارتباط سازمان مالیاتی با مردم، خاطرنشان‌کرد: تجربه جهانی نشان داده‌ است که عدالت در وصول مالیات و اطمینان بین مردم و دولت مهم‌ترین رمز موفقیت دولت‌ها است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو