عصر بازار

بررسی طرح هموارکردن مسیر پرداخت بدهی‌های دولت به تامین‌اجتماعی

عصر اعتبار- عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس،از رسیدگی به طرح تأدیه بدهی های دولت به سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: این طرح برای هموار کردن مسیر پرداخت بدهی های دولت به تامین اجتماعی در دستور کار کمیسیون قرار گرفته است.

بررسی طرح هموارکردن مسیر پرداخت بدهی‌های دولت به تامین‌اجتماعی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، اسماعیل جلیلی با اشاره به دستورکار این هفته کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از تلاش این کمیسیون برای  جمع‌بندی نهایی لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور خبر داد.

    نماینده مردم مسجد سلیمان، هفتگل و لالی در مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه در حال حاضر پیشنهادات بسیاری در خصوص لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشوردر کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس وجود دارد، افزود: تلاش کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس تسریع در جمع بندی نهایی این لایحه درهفته جاری است.

    این نماینده مردم درمجلس نهم،با اشاره به دستورکار دیگر کمیسیون متبوعش از رسیدگی به طرح تأدیه بدهی‌های دولت به سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت:این طرح برای هموارکردن مسیر پرداخت بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی در دستورکار کمیسیون قرارگرفته است.

    عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:‌رسیدگی به طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده به عنوان کمیسیون فرعی در دستورکار این هفته کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات مجلس قرار دارد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی